Naja titel zegt het al hè? Hoe reageerden ze er op? Veel last van gehad... Koorts etc? Wij mogen morgen.... Zie er als een berg tegenop!
De 11 maanden prik is dezelfde als de prikken die ze al gehad hebben. Als ze op de andere niet hebben gereageerd, nu waarschijnlijk ook niet... Mijn zoontje heeft er geen last van gehad. Ik zie wel een beetje op tegen de prik van 14 maanden. Ik heb begrepen dat ze daar tot 10 dagen na de prik nog op kunnen reageren...
Hier heeft ze die vandaag gehad, ze kreeg alleen rode wangetjes aan het einde van de middag en wilde echt slapen. Heb verder niet gemeten of ze koorts heeft, d'r nekje voelde gewoon aan. Verder was ze gewoon de hele middag vrolijk
Hier hadden de kids het meeste last bij de 14mnd prikken, maar niks bij de andere dus ook met 11 mnd niet
Hier geen last van de 11 maanden prik, bij de 14 mnd na ruim een week paar dagen koorts. Maar gelukkig had ze er verder geen last van.
Gistermiddag de prikken gehad. 's Avonds wilde ze geen fles. De volgende dag een super goed humeur maar wel slecht eten. Voor het slapen gaan voelde ze een beetje warm, had 38 graden 'koorts'. Maar ze bleef lachen gekke meid.
Dank voor de reacties! Prikjes gingen goed ff gehuild maar niks geen groot drama gelukkig. Nu wat verhoging maar ligt nu ff lekker een dutje te doen
Hoeft ook niet perse hoor! Mijn zoontje was wel een beetje hangerig maar niks noemenswaardig, ook geen koorts gehad!