Hallo meiden, Ben zwanger van de 2e en wil graag een draagdoek/zak aan gaan schaffen. Bij de 1e heb ik die nooit gehad en ben er totaal niet in thuis. Ik wil hem zowel binnen als buiten gaan gebruiken. Binnen om mijn handen vrij te hebben voor mijn zoontje en buiten omdat ik geen duowagen wil aanschaffen en zo mijn zoontje in de wagen kan doen en baby in de draagzak. Welke kunnen jullie mij aanraden en is makkelijk in gebruik? Bedankt alvast!
Een draagdoek /zak is echt ideaal Ik ben zelf begonnen met een tricot slen.Vind die erg fijn voor een baby.Sinds kort heb ik een ergonomische draagzak,een Boba.Ook super fijn en is erg makkelijk aan-uit te trekken. Er zijn echt zoveel verschillende,de keuze is reuze Op babybij.nl of ikbenmama.nl vind je duidelijke overzichten. Ook zijn er meer draagdoek topics hier,mss kan je daar ook eens rondneuzen.Succes met je keuze
Omdat je je kindje in mei verwacht, zou ik gaan voor de luchtigere opties. Dus geen tricot slen of byKay, daarbij moet je drie lagen stof over je kindje doen, is voor jullie allebei niet lekker als het wat warmer is. Ik ben erg blij met mijn hoppediz das leichte zomerdoek, vriendelijk voor beginnende knoopsters en zowel zomer als winter goed te doen. Een geweven doek kan je namelijk ook dragen met maar 1 laag over je kindje (en blijft langer comfortabel als je kindje zwaarder wordt) Kijk ook wat je man wil: de meeste mannen vinden een doek teveel gedoe, maar paraderen maar wat graag met een ergonomische drager zoals een bondolino (in de gewone uitvoering ook warm in de zomer, er is een zomereditie) of een manduca. Als jullie willen delen en erg verschillend van postuur zijn, is t ook handig als je niet teveel hoeft te verstellen.
Bedsnkt voor jullie info! Zo makkelijk is de keuze dus echt niet! Inderdaad niet eens over nagedacht dat het zomer gaat worden. Zal me er eens echt in gaan verdiepen.