hallo ik had ook even een vraagje kom er eve niet meer uit ben nu 4 maanden gestop met de pil om dat me lief en ik kinder wille maar sins bijna 2 weeken heb ik licht bloedvelies zeg maar allen bij af vegen naar het plasen en heel af en toe en drupje in me ondergoed en een paar dagen geleden (vrijdag) had ik heel gek gevoel rechts in me onder buik zeg maar een beetje treken gevoel naar een uurtje was het al weer over hoop dat iemand dit bekent voor kom of meschien weet wat het zal kunen zij (SORY VOOR ME SPELING HEB BEETJE ERG MOEITE MET SCHIJVEN)
Hoi 19renate Ik heb het in de maand januari gehad.. mijn cyclus verliep al raar doordat ik halverwege bruinverlies kreeg (voor een paar dagen), daarna had ik een paar dagen nergens last van en op dag 24 begon ik te bloeden net zo weinig als jij... dit heeft uiteindelijk 5 weken lang aangehouden. Heb toen een provera kuur gehad voor 2 weken (na doktersbezoeken en de Gyn) en nu is mijn cyclus weer normaal... bleek dat mijn eierstokken van de rel waren Dit was mijn ervaring, misschien kan je er wat mee? Succes Liefs
Ik heb dit ook gehad, maar dan terwijl ik nog mijn pil nam, (zat aan de helft van mijn strip) ineens zeven dagen bloedverlies, nu ben ik gestopt met de pil. Groetjes