Hallo dames...... Ik ben het even helemaal kwijt, misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben na 38dgn op 19 maart ongesteld geworden tot en met 26 maart... Dus ik ging er vanuit dat de volgende ook ongeveer 38dgn zou duren.... Volgens mijn banner ben ik vandaag vruchtbaar, maar nu zat ik net ff te rekenen en volgens mij zijn die 38dgn allang voorbij toch??? Nou ja het is al laat hihi maar misschien is er nog een avondmens online die het snapt.. liefs Sylvana
hoi meid eigenlijk had je dus op 25 april je menstruatie moeten hebben.. vanaf 19 maart tellen want dan krijg je je ms en dan begint je cyclus dus 19 maart plus 38 dagen is 25 april dus..... dus eigenlijk ben je nu op dag 17 strikt gezien.met afwijking dan miss. Heb je al een test gedaan...symptomen :d ben benieuwd! xxxx
dank je wel voor je reactie.... bedoel je 17dgn overtijd zeg maar? dus nu een cyclus van 55 dgn? nee heb niet meer getest sinds maart....en ook geen klachten helemaal niks. wat last van me darmen, maar heb ik heeeeel vaak en af en toe iets wat op hoofdpijn moet lijken...
Hey ja ofwel heb je je cyclus overgeslagen en zit je trg in het begin dus dag 17 ofwel heb je een lange cyclus van 55 dagen(minstens dan want gaat nog door) ofwel ben je zwanger en 17 ong overtijd maar omdat je niet echt duidelijke symptomen hebt denk ik persoonlijk(omdat ikzelf ervaring heb met laaaaange cyclussen) dat je 55 + .. zit ikzelf heb nu wel luie eierstokken en daarmee heb ik lange cyclussen. Het betekent dat ik dan geen ei gehad heb (geen ei dus kan ook geen ms komen) of dat ze gewoon superlaat is. Nu jij hebt geen luie eierstokken eh maar het kan zijn dat je deze keer gewoon eens geen eisprong gehad hebt of ze moet nog komen in de vorm van je 2de cyclus dan.de nod gaat eigenlijk zo door tot cyclus 2 heel ingewikkeld ik kreeg ze vorige keer twee maanden niet en bleek dan dus luie eierstokken en duurde zolang omdat ik gewoon geen ei had gekregen.heb toen duphaston genomen om ze door te laten komen(ms) en zie nu ik ben opnieuw anderhalve week overtijd... ik probeer nu al anderhalf jaar maar nu weet ik ook hoe het komt ik krijg gewoon bijna nooit een ei. ik schat dat je binnen twee weken ong je ms zult hebben.twee cyclussen samen geteld dus(ong) xxx
tjee wat ben jij ervaren!! Jammer dat je al zo lang bezig bent zonder resultaat. Ik wordt er een beetje chaggi van....eerst duurde het al 134 dgn totdat ik na de pil ongi werd, daarna was het na 38dgn toen dacht ik yes.....dat doet wat en dan nu pffff ik was voor de pil ook heel onregelmatig ongesteld. jammer dat de huisarts nog geen actie onderneemt.....maar ja als het zo doorgaat haal ik het jaar ook wel helaas
hoi amaai zeg 134 dagen is superveel heb wel eens drie maanden gehad maar wauw. je zou voor minder gek worden ik raadt je gewoon aan om toch eens te proberen jezelf te laten nakijken je weet nooit,ik had vroeger ook constant last van onregelmatigheid en zelf met de pil en week ernaast.ook superveel pijn gehad bij men ms,dat ik naar huis moest zware pillen hielpen niet 1 keer zelfnaar ziekenhuis gegaan omdat mijn mama gek werd ervan nu voor ik naar de gyn. ging kwamen ze ook af met misschien pco,en nog zo erge dingen maar blijkt nu toch nog goed te behelpen wat ik heb(hoop ik) dus ik wil je niet op stang jagen maar gewoon eens een check up doen,als dat gaat want weet niet hoe het daar precies gaat. bij ons in belgie is het dus de gewoonte om elkemaand eens naar de gyn. te gaan (met of zonder afspraak,sommige kun je zo binnen gaan) we hoeven niet naar de huisarts dus dat is wel iets makkelijker hier.Ik durfde nooit te gaan naar en gyn. want ik wist dat er iets met me scheelde je voelt het gewoon.en ja na anderhalf jaar proberen. was ik wat gedwongen toch te gaan zien wat er met me scheelde.dus allereerste keer gyn en kreeg te horen dat ik luie eierstokken had,gekantelde baarmoeder en aangeboren goedaardige kleine cysten in de baarmoeder.Hoe erg het gesteld is met mijn eierstokken weet ik nog niet moet het eigenlijk laten opvolgen.maar blijkbaar krijg ik bijna nooit zelf een eisprong(ze vormt zich wel maar springt niet) dus ik denk zelf te gaan beginnen met clomid binnekort. maar ik hoop het beste voor je !
jee dat gaat idd makkelijk daar....ik was bij de huisarts geweest toen ik 100dgn niks had. ze zei kom in april maar terug als je nog niet ongesteld bent, maar ja toen werd ik het in maart. en lees nu hier op het forum dat iedereen pas na een jasr word/werd geholpen dus vandaar. maar denk dat ik toch morgen maar even een telefoontje pleeg, nee heb ik ja kan ik krijgen. thanks voor je antwoorden, ga me bedje maar opzoeken.. succes met alles en slaap lekker