Hi dames, Ik ben heel erg benieuwd of iemand van jullie dit herkent!? Ik gebruik de app "IP tracker". Deze geeft elke maand aan wanneer ongeveer mijn vruchtbare periode zou moeten zijn. Elke maandben ik misselijk, moet ik overgeven, ben ik som ook aan de diarree, voel ik me gewoon echt belabberd! Ik denk elke keer; nu ben ik zwanger! Maar helaas.... Ik heb nu dus de symptomen een beetje terug zitten kijken op die app en nu blijkt dat het telkens vlak na de periode is dat ik vruchtbaar zou moeten zijn volgens de app. Ik heb nu zitten denken dat ik misschien wel wat later m'n eisprong heb dan dat die app aangeeft....?! OK, een heel verhaal. Maar nu komt m'n vraag; Hebben meer van jullie deze symptomen bij de eisprong? Thanks alvast voor jullie antwoorden! Groetjes, Chantal
Ja!!!! Ik ben heel misselijk, erge scherpe buikpijn alsof er een wond in mijn buik zit, heel erg moe etc. 3 dagen ongeveer. Op die dagen heb ik bewust onbeschermd sex gehad en ik was in 1 keer zwanger! Ik beschouw dat gevoel maar als positief dus.. al is het niet heel fijn.
Het laatste jaar heb ik veel meer last van mijn cyclus dan vroeger. In de periode na mijn eisprong heb ik meestal ook een dag dat ik kotsmisselijk rondloop, vaak ook meerdere dagen, ik kan dan niet tegen geuren net als wanneer ik zwanger ben, en vaak heb ik dan ook een drukkend gevoel op mijn borstbeen. Ik denk dat de hormoonhuishouding wel dit soort symptomen kan geven ja.
Dank jullie wel voor de reactie. Dan moet ik het dan toch maar eens gaan proberen, hoewel ik me als ik me zo beroerd voel echt geen zin heb! Ik zit eraan te denken om de volgende ronde toch eens vruchtbaarheidstestjes te gaan doen.... Misschien schept dat ook wat meer duidelijkheid!