Snap het even niet meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Me26, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ons zoontje is nu ruim drie maanden. Sinds aantal weken slaapt hij snachts door.
    Slaapjes overdag waren tot voor kort
    1,5 uur
    2,5 uur
    1 uurtje

Vorige week maandag tweede prik gehad. Vanaf afgelopen weekend slaapt hij overdag hooguit 1 uurtje per keer. Is duidelijk nog moe, maar gaat niet meer slapen. Hierdoor met geluk 3 uur tussen de voedingen, maar vaak ook minder en dat vind ik wel heel snel. Ik volg hem wel hierin, dus ga niet te lang uitstellen met de fles geven. Maar heb het idee dat er wat is. Heeft ook al hele week verhoging; 37,6. Zit veel met handje in de mond, zou tandje kunnen zijn. Onze dochter kreeg ook al vroeg tandjes.
    Maar vind het dan zo vreemd dat hij wel redelijk goed in slaapt valt, maar telkens na 45-60 min wakker wordt en niet opnieuw kan slapen. Savonds vanaf 18:00/19:00 uur slaapt hij wel.
    Ik zie aan hem dat hij moe is, dus de slaapje s zijn echt niet voldoende voor hem.
    Wat zou het kunnen zijn, wat kan ik doen.

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Als het tandjes zijn, straalt die pijn vaak uit naar de oren. Bedje ophogen en paracetamol geven, zou ik denken. Als het daarmee beter gaat, weet je dat het pijn is.

3. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Zit je niet in een sprong rond deze tijd?

4. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Het zou ook maar zo door de vaccinatie kunnen komen.
    Misschien contact opnemen met een homeopaat als hij last blijft houden..?
    Hij kan ontstoren.

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ja daar heb ik ook aan gedacht. Misschien is dat t wel. Hoewel die verhoging natuurlijk wel past bij tandjes.

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113

Tja, homeopathie geloof ik niet zo in. Ik geef toe dat t wel door me heen is gegaan dat t door vaccinatie komt, maar kan daar ook geen logische verklaring voor geven.

7. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

37.6 is echt net aan verhoging. Echt net net net aan.....toch?
    Ik vermoed echt een sprong. Hier was het rond 12 weken hommeles....

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zou inderdaad een sprongetje kunnen zijn.

Hier had dochter ook af en toe een onverklaarbare lichte verhoging.
    37,6 - 37,8

Tandjes kwamen toen nog lang niet in beeld. ;)

9. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Misschien last van zijn oren? Hij gaat liggen en is niet dus valt in slaap alleen met liggen neemt druk in de oren toe en hij word dus wakker van de pijn en gaat niet meer slapen. Ik zou bedje ophogen en paracetamol geven en kijken of dat helpt

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Bedankt dames. Bedje heb ik opgehoogd. Zal morgen overdag een zetpil geven, kijken wat er gebeurd. En misschien toch ook een sprongetje. We wachten het nog even af wat er gebeurd

Onze dochter had met 4 maanden haar eerste tandjes en had in de weken ervoor al last. Morgen proberen met paracetamol.
    Vind het zo zielig, omdat ik zie dat hij ergens last van heeft en niet uitgerust is.

Deel Deze Pagina