Kan ik zwanger zijn ?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by brownie, Dec 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brownie

brownie Lid

Dec 29, 2008
    50
    0
    0
    Hey girlss..

ik wou ff me verhaal kwijt want ik weet nou niet wat ik precies moet denken. Ik heb na 2 weken van me menstruatie sex gehad.. 3 dagen achter elkaar & ik was 24ste dec. Ongesteld geworden maar er kwam heel weinig uit dan normaal en was dun en lichtjes normaal ben ik 5 dagen lang ongesteld & dit keer was als met de 2de dag al heeel weinig en derde dag was ik klaar.:S Ik had ook kleine steekjes & krampjes onder me buik. Ik at ook heel veel terwijl ik geen honger had maar gewoon trek de afgelopen dagen kon ik niks meer eten want ik kreeg het niet door me keel hene:S soms heb ik ook so een overgeef gevoel maar het komt er dan niet uit .. & nou ik heb soort van witte spul in me ondergoed maar ik zie het niet is soort van doorzichtig & het ruikt heel vies:S & ik weet niet wat ik moet denken eigenlijk zou het kunnen dat ik zwanger ben of is er gewoon iets mis ? Ook al ik te lang sta krijg ik soort van last in me buik ..& soms lijkt het ook of er iets word samen getrokken in me buik dat so wordt vast geknepen ..
    Weten jullie misschien wat het kan zijn :) Please wil graag jullie advies :)
    alvast bedankt ;)

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Gewoon testen, weet je of je zwanger bent of niet.

3. brownie

brownie Lid

Dec 29, 2008
    50
    0
    0
    Jaaa maar me vraag is als 1 van jullie dit soort dingen weten of het zou kunnen dat ik zwanger kan zijn ?

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Meid, wij kunnen niet zeggen of je zwanger bent. Dat kan alleen de test doen.
    Wat ik wel kan zeggen is dat je lichaam je flink in de maling kan nemen.
    Als ik jou was zou ik over 1.5 week a 2 weekjes even een test doen, dan weet je het zeker.
    Succes ;)

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ja volgens mij kun je zwanger zijn. Ik heb al 2 weken krampjes in mijn buik. Maar je hebt echt pas duidelijkheid als je test hoor. Wat wij ook voor antwoord geven. Er zijn vrouwen die kort menstrueren in het begin van de zwangerschap. Ook veel afscheiding hoort bij een zwangerschap.

Test je negatief zou ik toch voor de zekerheid naar de huisarts gaan. Wellicht heb je een infectie oid.

Succes!

6. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Misschien n innestelingsbloeding, TESTEN hihi

7. DeboravB

DeboravB Actief lid

Sep 12, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)