Weer vraagje over de eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liv1985, Aug 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liv1985

Liv1985 Actief lid

Jul 9, 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Is het een feit, dat hoe kort of lang je cyclus ook is, je altijd precies 14 dgn na je eisprong ongesteld wordt?
    Dus als ik bijv een cyclus heb van 35 dgn, m'n eisprong dan dus op dag 21 is geweest?
    Heb deze mnd wel 10 dgn ovu testen gedaan, maar heb geen knaltest gehad... Heb m'n ei dus niet kunnen vinden, maar volgens mij begint m'n ongesteldheid er wel nu aan te komen..

En als je nog aan het ontpillen bent, en je hebt wel gewoon cyclussen net als ik (zie banner) dan heb ik toch ook gewoon m'n eisprong gehad of kan je lichaam je ook nog op die manier voor de gek houden?

Hopelijk kunnen mensen hier mij iets meer vertellen!
    Al die onzekerheden en vragen... En de mnden gaan maar voorbij...

Groetjes

2. Bubble27

Bubble27 Lid

Aug 19, 2013
    80
    0
    0
    Friesland
    Nee hoor. Ik had altijd een cyclus van 30 dagen en mijn eisprong op dag 12. Dus 18 dagen lf. Gewoon eens een maandje ovulatietesten doen om te kijken wanneer je eisprong is!

3. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Meestal tussen 10-16 dagen, maar kan afwijken in uitzonderlijke gevallen.

Weet je zeker dat je ongesteld wordt? Misschien heb je je ei later gehad.. Heb je de ovutesten wel weer lichter zien worden?

4. Liv1985

Liv1985 Actief lid

Jul 9, 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Nou ongesteldheid heeft nog niet doorgezet..
    De eerste 3 testen waren licht, toen 2 die wat donkerder waren en toen ging het weer naar licht en dat bleef nog 3 dgn zo en ben ik er maar mee gestopt!
    Komende mnd zou ik dus eigenlijk elke dag moeten testen..

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Nee, je luteale fase kan 10-18 dagen zijn. Het kan per vrouw verschillen, en zelfs ook per cyclus.

Share This Page