Rond de 36.5 a 36.7 met wat uitschieters, maar dat is normaal. Ik verwacht een na ovulatie temperatuur van 36.9 a 37.1 bij jou. Dus alles daaronder nog geen eisprong.
Ik had toen gezegd dat hij boven de 36.8 moet zetten (en verder omhoog klimmen) km een ei weer te kunnen geven. Je basale temp ligt gemiddeld op 36.6. Dus dat kan ook 36.5 zijn maar ook 36.7. Omdat jouw temp wel eens vaker omhoog ging en de dag erna weer daalde, durf ik niet nu al te zeggen of je ei is geweest. Blijven doortempen. Hij moet de komende 2 dagen weer minimaal 36.8 zijn (liefst nog hoger). Hoe waren je ovu testen op 25-26 nov??
Zie foto voor ovu testen erna zijn ze helemaal licht geworden en gisteren bijna geen streepje te zien... Bij sommige waren de streepjes al positief geweest heb ik me laten vertellen met deze donkerte maar bij sommigen moest er eerst een knaptest komen. Ik temp wel door komende tijd in ieder geval. En nog 2 dagen dus blijvend 36.8 dus.
Ik zie idd nog geen posi ovu. En vaak als de donkstere (nog niet knal) je lh piek betekent is hij donkerder dan die van de 24e die je hebt. Doortempen en testen dus. Succes.
Ik ben het met Rogijuli eens nog geen positieve ovulatietest en geen overtuigende stijging. Dan moet hij morgen echt richting 36.9 gaan.
Gezien jouw ovulatietesten en nog geen echte overtuigde stijging ben ik nog niet overtuigd. Dus echt voor de zekerheid door testen en temperaturen. Als hij verder stijgt de aankomende dagen ben ik overtuigd anders niet. Sorry
Nu gaat het de goede kant op inderdaad! ALS jouw temperatuur zo blijft vermoed ik eisprong of 24-11 of 26-11
Nu wel meer stijging te zien in je temp om een eisprong te kunnen vaststellen. Ik denk dat je nu 5 dpo zit.
Ja, nu is het wel duidelijk dat je eisprong is geweest. Gemiddeld duurt de fase na de eisprong 14 dagen. Is je temp dan nog hoog, zou ik testen. Is je temp dan gezakt richting je gemiddelde waardes, kun je je menstruatie verwachten.