Goedemorgen, Volgens Ff zou ik mijn eisprong op 18 augustus gehad hebben. Alleen denk ik van niet omdat ik de twee dagen erna eggwhite had(of ik dit vandaag ook heb weet ik niet omdat ik nog in bed lig) maar ook voel ik nog een erge druk onderin alsof er iets moet springen. Ff heeft dus puur alleen naar de temperatuur gekeken en niet naar bijv het eggwhite. Wat denken jullie? 24b2c7 Fertility Charts
hmm je temp schommelt nogal lichtjes, dus moeilijk te zien.... maar eerste vraagje wat wel van belang kan zijn: hoe en wanneer controleer je je cervix slijm, niet lullig bedoeld hoor... maar eggwhite en sperma lijken nogal op elkaar je kan best cervix slijm controleren aan de baarmoedermond zelf (dus geen achterblijfsels op papiertje) én best voor het vrijen, anders is kans groot dat je sperma gaat checken veel succes iig !
Over mijn eggwhite twijfel ik geen moment. Dat is altijd zo overduidelijk. Ik heb op het moment dat ik eggwhite heb, pijnlijke borsten, extra zin in sex,mijn vagina staat laat mar zeggen open. En dan zou ik dit altijd hebben als ik gevreee, maar sperma is echt dunner dan de dikke klodders die ik met eggwhite heb
Je temp was niet echt hoger te noemen dan daarvoor. Het stippelkruis zegt dat FF niet zeker was van zijn zaak. Zal wel verschoven gaan worden over enkele dagen.
Ik ben benieuwd, want je kunt toch geen eggwhite hebben na je eisprong? Ik had dit altijd voor, tijdens de eisprong maar nooit daarna. Spannend allemaal weer. Na het gedoe om zwanger te mogen raken van ons dochtertje zeiden we, dit doen we nooit meer. Maar als de wens er eenmaal is kun je het ook niet meer loslaten he.