Ovu test loopt niet op..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anoniempje87, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames!

Deze maand begonnen met ovulatie testen van sensitest.
    Ben begonnen op dag 8 (bovenste).
    De onderste is van vandaag (dag 14).
    Ik zou nu toch ergens wel mijn eisprong moeten gaan hebben..
    Waarom loopt de test niet op?!:(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      5
  2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Omdat je eisprong nog niet komt vandaag of morgen...
    Hij kan zomaar ineens morgen wel donker worden hoor! Je kan of een keer een langere cyclus hebben of je hebt een kortere lf en daarom is hij nog niet donker :) Niet zorgen maken en nog even doortesten!

3. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    Heb tot nu toe steeds cyclussen rond de 26 dagen, begon daarom al op dag 8, dacht dan kan ik m niet missen!
    Volgens alle berekeningen had mijn eisprong er dan al moeten zijn of rond nu.. Snap dat niet? :(
    Moet de test trouwens oplopen of kan het bijv. ook zijn dat ik morgen ineens een knaller heb?

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    De test hoeft idd niet perse op te lopen. Ik had ook regelmatig vanuit het niets een enorme knaller.

Of je cyclus zal nu wat langer zijn, of je lf is korter dan de standaard 14 dagen. Tussen de 10 en 18 dagen is normaal.

Lekker door blijven testen, die knaller komt vast vanzelf;)

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Maar ik zie dat je nu 3 cyclussen hebt bijgehouden, zijn die na het stoppen met de pil? Het kan dan namelijk nog heel erg wisselen.
    Ze hoeven niet op te lopen, maar meestal zie je wel dat ze 1-2 dagen voor de knaller al donkerder worden.

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Je kan vanuit het niets een knallerkrijgen hoor, heb ik ook.
    zou even doortesten :)
    Je bent net gestopt met de pil ?? je cyclus kan nog vanalles doen namelijk

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Je kunt inderdaad vanuit het niets een knaller hebben, en helaas gaan weinig cycli exact volgens het boekje.
    Misschien dit keer een latere eisprong, of heb je een kortere LF?
    Nog even doortesten dus!

8. Anoniempje87

Anoniempje87 Actief lid

25 jul 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties.
    dit zijn idd mijn cyclussen na het stoppen met de pil.
    Ben eerder dit jaar gestopt met de pil, toen kwam mijn menstruatie niet op gang. Al heel snel een kuur Primolut gekregen maar belandde door ernstige bijwerkingen in het ziekenhuis. Kuur dus maar 2 van de 5 dagen geslikt.
    Daarna dus nog een keer kunstmatig ongesteld door de Primolut en daarna mijn eerste echte ongesteldheid 3 maanden geleden..

Wat betekent lf?

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    LF staat voor Luteale Fase en is de periode na de eisprong. Die is gemiddeld 14 dagen (tussen de 10 en de 18 is normaal zei iemand hierboven). Als je cyclus langer is, dan is dat vanwege de periode voor je eisprong. De periode erna is dus een redelijk vaste tijd.

10. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja hoor, je kan ineens een knaller hebben. Gister zag ik amper wat op me test en vandaag een knaller! Dus kan bij jou ook :)

11. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    De berekeningen op internet en bij app's houden altijd standaard 14 dgn na je menstruatie aan als datum voor de eisprong. Dat hoeft echter echt niet zo te zijn, zo heb ik zelf (denk ik, doe geen ovutesten maar heb elke maand buikpijn) op dag 20 pas mijn eisprong en wordt op dag 30 ongesteld. Heb dus maar een LF van 9 dgn (nogmaals, gebruik geen ovutesten dus weet het nooit helemaal zeker maar dit leid ik af aan de kwaaltjes elke maand).

12. LianneE

LianneE Niet meer actief

Ik lees even mee. Ook deze maand voor het eerst ovu-testen (ivm hele rare cyclus na MA). Nog niks te zien (cd 10) en als ik let op de lichamelijke kwaaltjes zou ei binnenkort moeten komen.. Hoop dus ook opeens een knaller :D ;)

13. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Zit met plakband vast dus dat zier er zo slordig uit op de foto, onderste 3 zijn van vandaag. Sinds vandaag ook "last" links bij me eierstok. Gisteren zoals je ziet nog een hele lichte test en vandaag 2 knallers.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,2 KB
      Weergaven:
      3

Deel Deze Pagina