ff een vraagje?

Discussion in 'Zwanger worden' started by dolfijntje1985, Mar 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    mijn man en ik wilden heel graag een 2de kindje.
    maar door omstandigheden hebben we het toch uitgesteld.
    ik was al 2 maanden van de pil af en een hele mooie cycles van precies 28 dagen.
    maar nou ben ik toch weer begonnen met de pil, maar ik dacht toen ik ongi werd nou eerst een stop week van 7 dagen.
    maar bleek dus niet zo.
    dus ben pas op dag 6 begonnen met de pil en heb daarna 5 dagen een hefige buik griep gehad.
    waardoor de pil dus ook niet veilig was.
    toch hebben we wel sex gehad en de dagen daarna veel pijn in me buik gehad dacht een blaasonstekking maar dat was het niet, dus was waarschijnlijk me ei sprong zei de dokter.
    die 6 dagen die ik had moeten beginnen van de strip heb ik laten zitten dus ook 6 dagen eerder gestopt me de pil.
    ben donderdag gestopt en nou nog niet ongi.
    wel al sinds gister ongi pijn, dus al een maandverbandje in gedaan maar niks alleen heel veel afscheiding wat ik voel lopen.
    en nou vanochtend was ik er van overtuigt ongi te zijn maar niks gelukkig.
    want begrijp me niet verkeerd als ik zwanger ben zijn we dol en dol gelukkig.
    maar nou mijn vraag als ik niet de pil had geslikt moest ik pas de 20 ongi worden dus mijn vraag wanneer zou ik kunnen testen. zou ik morgen al een test kunnen doen?
    want donderdag zou ik weer met me pil moeten beginnen.
    maar me oude cycles zou ik vrijdag pas ongi moeten worden.
    begrijpen jullie me nog :rolleyes: :) .
    het is een heel lang verhaal geworden maar hoe groot zal de kans zijn dat ik zwanger ben.
    IK HOOP HET ZOOOOO. DAT IK ZWANGER BEN. :) .
    liefs diane

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

het is idd een heel moeilijk en verwarrend verhaal! haha

ik zou gewoon even vrijdag een testje doen kijken hoe of wat.. en anders nog even afwachten!

3. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    ja eigelijk wel vind het wel moeilijk om te wachten denk dat ik donderdag een testje waag en als hij negatief is het weekend nog maar een keertje.

4. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ja kan je ook doen, want het is namelijk nogal moeilijk om je cyclus te beoordelen omdat je pas gestopt bent met de pil etc etc. idd even donderdag dan testen.. als hij negatief is en nog geen ongi te bekennen, zaterdag of zondag weer!

succes meid! hoop dat je zwanger bent

5. wuppie100

wuppie100 Actief lid

Jul 11, 2008
    454
    0
    0
    nou hopen maar! ik zou wel even proberen hoe moeilijk ook, wachten met een testje.... vrijdag is dichtbij en van te voren testen levert vaak teleurstellingen op die niet terecht zijn. Succes!

6. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    nou ik denk dat ik ongi ga worden.
    heb vanavond na het plassen een veegje rose gehad aan het papiertje.
    verder nog niks.
    maar denk dat het vanavond wel door zal zetten.

Share This Page