Ja heb om de dezelfde tijd getempt, altijd om 8:00. Alleen gisteren niet getempt omdat ik vergeten was de wekker te zetten dus helaas weet ik niet of mijn temp gisteren hoog of laag was. Eergisteren heb ik 3 ovutesten gedaan waarvan de laatste tegen positief aanzat (om 19:30). Gisteren om 13:00 en die was echt knalpositief en gisterenavond om 19:30 was hij niet meer positief. Heb vandaag nog niet getest, doe ik straks om 19:30.
De afgelopen 10 dagen 8 keer geklust Zou wel fijn zijn als mijn ei is geweest, dan kunnen we even rusten Hoop alleen wel dat mijn luteale fase dan lang genoeg is en natuurlijk dat het deze maand raak is. Nu is het afwachten geblazen......
hai hai. Merkte vanmorgen ineens dat ik al rekbaar slijm heb, dus ik denk dat mn ei er al aan zit te komen. Gebruik ovutesten dus we zullen t zien. Hoop alleen niet dat ie al binnen 3 dagen komt, want we waren nog niet begonnen met klussen! Zit nu dus te twijfelen of we t om de dag zullen doen of voor de zekerheid even elke dag. Anders hebben we misschien maar 1 keer geklusd voor mn ei . Kan genoeg zijn, maar heb toch liever meer kans hihi Maar bedankt voor t succes wensen, jij ook he
Als je nu begint met klussen ben je heus nog wel op tijd. Zoals je zelf aangeeft komt voor je gevoel je ei eraan, zou gewoon vandaag beginnen en om de dag moet voldoende zijn. Zat net mijn tempkaartje in FF te bekijken en als ik daarvan uit ga heb ik vrijdag de 13e mijn ei gehad (als morgen mijn temp ook hoger is). Zou toch leuk zijn als ik deze maand zwanger ben en het beebje dan op vrijdag de 13e is verwekt Maargoed volgens de ovutesten zou ik vandaag mij ei hebben en zoals ik al zei is mijn temp vandaag hoger dus denk dat ik eerder gisteren/vannacht mijn ei heb gehad. Is weer geen pijl op te trekken.....
Als mn ei er binnen 3 dagen zou zijn dan is om de dag weinig, want dan hebben we dus maar 1 of 2 keer geklusd voor ei. Kan voldoende zijn hoor, dat weet ik...maar toch. Ff heeft niet altijd gelijk, je kan beter uitgaan van die testen, want dat is wel iets wat klopt. Als je temp nu hoger is dan heb je gisteren of vanacht je ei al gehad!
ja als we elke dag doen wel ja haha, maar omdat jij zei om de dag...dan kon t niet hihi. Maar heb net getest en is nog niet posi, dus wel hebben sowieso nog een dag extra. Hebben gisteren niet geklusd. Had dus eergister rekbaar slijm, gisteren maar een beetje en nu is het wateriger. Maar wel veel! Snap t niet helemaal. Op inet staat wel dat dit ook vruchtbaar is. Ben nu wel heel benieuwd wanneer mn eitje komt!