hallo dames, Heb vorige week, eindelijk na maanden weer eens een EI gehad, en houd nu mijn temp. nauwlettend in de gaten. Temp. is meteen de dag na mijn EI van 36,4 naar 36,7 gestegen.(zonder dipje) En is eigenlijk nu al 8 dagen stabiel op 36,7. (behalve de 2 dagen dat ik verkouden was, en hij 36,8 was) Maarre nu is mijn vraag, zou ik toch zwanger kunnen zijn. Of moet ik de hoop opgeven, omdat mijn temp. ten eerste niet boven de 37 uit komt, en ten tweede nog altijd niet verder gestegen is. Of kun je ook zwanger zijn met een constante temp. en dat hij pas rond de NOD echt verder gaat stijgen. Hopelijk heeft iemand een tip of info voor me...alvast bedankt... Zal over een paar dagen eens proberen mijn FF kaartje hier aan te plakken, zodat jullie beter mee kunnen kijken...
Je temp hoeft helemaal niet boven de 37 te komen hoor. dat ligt er helemaal aan hoe je basale temp is. Is die laag is je hoogste temp ook wat lager natuurlijk. Een stabiele temp in de LF is heel mooi. Hopenlijk stijgt hij op het eind nog een beetje. dat zou wel een gunstig teken zijn.
Een extra stijging is inderdaad een gunstig teken, net als een innestelingsdip, maar ook dat hoeft niet.
ow ok dames... erg bedankt voor jullie reacties... heb nu toch weer een beetje moed, en blijf verder tempen...
Toen ik zwanger was zat mijn temp zo rond 37,0 tot 37.4 dat kan ook nog wel eens wisselen maar wat hierboven al gezegd werd het hoeft echt niet zo te zijn dat als je zwanger bent je dan ook een temp moet hebben van 37 of meer ... kijk maar eens onder het kopje tempratuurlijst zwangeren daar kun je verschillende lijsten zien. Ik hoop dat het klussen goed geklaard is en dat het mooie eitje nu ontpopt tot een mooie dikke buik.