lieve mensen ben hier nieuw maar zit eigenlijk met een vraag. is niet zo hele smakkelijke vraag het zit namelijk zo eind febuari heb ik mijn stopweek gehad maar die was anders dan normaal donderdag laaste pil ingenomen dan word ik namelijk altijd op maandag ongesteld : maar die maandag had ik helemaal nog niks dinsdag was het maar een heel klein beetje slijm en het was lichtbruin dus ik dacht eerst dat zal wel oud bloed zijn toen woensdag was het weer helemaal weg donderdag&vrijdag was het weer heel klein beetje lichtbruin met slijm toen ben ik vrijdag weer begonnen met mijn pil .immidels heb ik 8pillen op en vanavond moet ik me 9e innemen en zaterdag was gewoon alles weer weg maar zondag&maandag was het weer een heel klein beetje lichtbruin met slijm . en nu heb ik sinds die maandag opgezette buik , regelmatig misselijk , huilen om alles snel prikkelbaar & als ik rustig op bed lig ook regelmatig buikpijn zou ik zwanger kunnen zijn?
dankje voor de reactie's dan ga ik straks even een test halen en kan ik die dan meteen doen of moet dat met ochtendurine?