hoi meiden. gisteren had ik een duidelijk positieve zwangerschapstest (kv 2 voor 5) net deed ik nog een zwangerschapstest de digitale met indicator van clear blue maar deze was negatief. ik snap er niks meer van ben ik nu wel of niet zwanger? heeft iemand hier ervaring mee?
Hoi hoi, Ik heb dat ook gehad hoor. Duidelijk streepje op kv25, even later een cb gedaan en die was negatief. Volgens mij heeft die Cb gewoon meer hcg nodig. Kan je het testje niet showen?
misschien dat je HCG nog niet hoog was/is voor de digitale test... was de Kruidvattest heel erg duidelijk?!
Ja!!! Ik zag dat jullie de mmm ingaan sterkte en veel geluk! Dat jij ook snel een posi test in handen heb!
ik heb net even snel een foto gemaakt mijn mijn telefoon. kwaliteit is niet zo goed maar volgens mij is de streep duidelijk te zien.
ik had helaas nog maar 1 kv 2 voor 5 test. (de andere vorige maand gebruikt) helaas zijn ze hier bij de kruidvat uitverkocht
thnxx! m'n mannetje moet 8 sept. z'n zaad inleveren dus ik ben benieuwd. wanneer ben je uitgerekend?!
ik heb die met indicator gebruikt. ik weet niet zeker wanneer me nod is. mijn cyclus is erg onregelmatig (tussen 27 en 34 dagen). als ik van mijn langste cyclus uitga dan is mijn nod 6 september
Hmm lastig, want die met indicator schijnt net zo gevoelig te zijn als die van KV 2V5. Als je daar al zo'n duidelijke streep op ziet, zou de indicator toch zeker wel positief moeten aangeven lijkt mij.
Ik deed ook die met indicator, is volgens mij toch echt minder gevoelig. En wat mijn huisarts zei is dat hcg vroeg in de zwangerschap heel erg schommelt. Je weet niet wanneer je ei is geweest? Ik had ook een onregelmatige cyclus en testte 5 dagen voor mijn nod(ik ging uit van28 dagen, wat ik dus bijna nooit had) positief.