ik heb vandaag op het werk gehuild omdat ik er toch altijd alleen voor sta,en de druk wordt mij te veel(ook als ik niet zwanger zou zijn) ze verlangen gewoon te veel van mij,willen geen persoon bij aan nemen om me te helpen,want financieel gaat dit niet zegge ze,maar ze gaan wel opt werk overal cameras plaatsen(dat veel geld kost) en in de bakkery krijgen ze een nieuwe computer,van bijna 12500 euro,en wij hebbe in de tearoom onlangs ook zonne nieuwe gekrege? en ne persoon meer da gaat er nie af? kweet nie hoe dak me nu moet voelen,kan me niet meer 100 procent inzette voor men werk,want ik krijg ook gen respect soms wil ik er de brui aan geven,maar waar sta ik dan ,met een kleintje op komst ,en een gekocht appartementje? pfff...kword ier gesrtesst en depressief van hoop da het geen schade voor men kindje wordt...
Och Lunaatje toch.. das inderdaad niet eerlijk hè! Maar ja dit hadden wij precies hetzelfde hoor, er moesten mensen uit de productie weg omdat t 'teveel' ging kosten en ze nemen wel zo'n vertegenwoordiger aan wat veel en veel meer kost. Ook kwamen er camera's enz enz.. Onbegrijpelijk toch! Maar probeer je daar allemaal niet té druk over te maken en te genieten van je kleintje in je buik. Gewoon verstand op nul want als je er wat van zegt, luisteren ze toch niet hoor! Heel veel succes en een dikke knuf van hier.