Hey meiden, Toch maar weer even hier van me afschrijven. Ik zit weer op het wachtbankje. Mijn cyclus is een klein zooitje, dus ik heb besloten om niet eerder dan aanstaande zaterdag te testen (uiteraard als het dan nog nodig is). Ik zit dan op dag 34, al heb ik de 37 dagen ook al een keertje gehaald het afgelopen jaar. Als ik het gemiddelde neem van al mijn cyclussen dan zit ik op 29,3 dagen, maar no way dat ik voor zaterdag ga testen. Ik heb teveel nega testen gezien en ik denk niet dat ik er nog eentje aankan . Ik heb het gevoel dat het niet raak is. Af en toe ik heb steekjes/krampjes onderin mijn buik en dat is bij mij nog weleens het teken dat mijn ongi er aan zit te komen. Al is dat ook iedere maand weer anders. De vorige ronde had ik een paar dagen voordat ik ongi werd al last van mijn onderrug, dus er is geen pijl op te trekken bij mij. Heel veel succes allemaal en ik duim voor heeeeel veeeeel positieve testen!
Dank je wel! Zo aan je banner te zien ben je net begonnen? Spannend, jij ook heel veel succes. Hopelijk komt die ontrekkingsbloeding snel, zodat jullie echt kunnen gaan beginnen!
Hoi! Ik sluit me maar even aan op het wachtbankje als je dat goed vindt... Ook hier wordt zeker NIET voor zaterdag getest.. ergens deze week zal ik wel ongesteld worden, morgen is dag 26, en vanaf dan kan het eigenlijk elke dag wel beginnen, is mijn ervaring. En ik verwacht ook ongesteld te worden, helaas. We hebben heus wel goed ons best gedaan hoor, maar tja, dat hebben we de maanden hiervoor ook al gedaan, en tot nu toe zonder resultaat Dus ach, ik verwacht er helemaal niets van. Maar ik zie wel onwijs tegen de komende week op. Want ik weet nu al dat ik toch weer verdrietig word, en daar heb ik helemaal geen zin in!
Helaas, zojuist ongi geworden... Ik baal er echt wel een beetje van. Ik ben ook wel een beetje verwend, want ik was binnen 5 rondes zwanger van mijn dochter en dit wordt "alweer" ronde 9. Nou ja, we gaan er weer voor de komende tijd! Meiden allemaal heel veel succes!