snap het niet meer

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LooklikeAnAngeL, Dec 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    Ik zou zoals het hoorde 25ste van de maand een positief ovulatietest moeten hebben en dat gebeurde ook hij knalde ervan af ,ongeveer 24 uur later pijn slijm gevoelige borsten misselijk dit heb ik altijd dan is mijn eisprong aan de gang . Maar de pijn was nu aanwezig maar niet hindelijk ,normaal heb ik 2 dagen zo verschrikkelijke pijn maar nu niet ,30 nov verga ik wel van de pijn en weer maar wel meer als normaal proppen slijm verlief kan niet overeind van de pijn misselijk ,dus ik weer teste jah hoor positief ,ik weet ook dat dit wel mijn eisprong was ,want ik heb hem gevoeld en dan zijn alle klachten weg ..nu gin ik weer testen.blijft dat ding positief niet dat het eruit knald maar wel duidelijk aanwezig .normaal is alles gelijk negatief bij mij gebruik deze testen al jaren heb al 3 kids ....dus het. Ligt niet aan deze testen ...wat ik mij afvraag wat de 25ste is gebeurd ..en ineens de 30ste wel .en waarom nu nog positief

Attached Files:

2. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    Dit was de goede foto ,

Attached Files:

3. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    mja echt positief is hij niet...
    misschien dat je ei niet wilde springen om wat voor reden en nu nogmaals LH aan het opbouwen is? of misschien toch al zwanger?

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    kruitvattesten zijn gewoon waardeloze testen ;)
    Die geven positief aan als het niet zo is...off gewoon een week lang zonder dat er een ei springt.

Ander merk gebruiken, kruitvat staat erom bekend dat ze waardeloos zijn./
    Wanneer je je ei hebt gehad is dus geen pijl op te trekken met deze dingen.

5. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    Wat ik al zei aan de testen ligt het echt niet ,deze heb ik trouwens ook via het zkh , ik heb 3 kids altijd de zelfde gehad , het is nu echt iets wat aan mij ligt , zwanger geloof ik niet zo in ,stel dat ,dan nog heeft er nu geen innesteling plaats gevonden dat die dan positief reageerd toch van bevruchting heb je na mij weten geen hcg ik weet wel dat lh en hcg het zelfde is alleen heeft hcg iets extra , of is het zo als er een bevruchting plaats vind , dag lh niet verdwijnt en omgezet wordt in hcg hormoon , jah dan mss toch raak ....maar ik heb echt zaterdag eisprong gehad ,ik voelde hem los komen ,dan is ook alles verdwenen en weer platte buik geen pijn etc ...kan de dokter wel bellen ,maar slaat toch nergens op mss heb ik gewoon eff een maandje dat mijn lichaam het zelf even niet weet hahahah .kan ook gebeuren ....maar stel er was gelijk een bevruchting worden dan niet meer negatief ????? Ik weet wel van de jongste maar dat was 8 dagen na dat ik al wist dat ik zwanger was door zo ovulatie ,maar ik voelde de innesteliging kan het niet verwoorden hoe dat voelt . En gelijk kon ik niet meer uitrekken, daarom deed ik toen zo test ....maar het lijkt mij dat zo ovuliatie test eerst eff negatief moet geweest zijn ,

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik zelf heb deze ovu testen ook vaker gebruikt, maar bleven wel altijd een streepje houden, ook lang na ei.
    Alleen als ei er was dan knalde die van het schermpje af.......

De foto wat je liet zien vind ik dan ook niet positief want streepje is lichter dan controlestreep.

Verder denk ik gezien je verhaal dat je ei gewoon wat later is gesprongen dan wat normaal is voor jou. Kan wel eens gebeuren en hoeft geen reden voor te zijn.

Ik hoop dat je binnenkort een positieve zwangerschapstest mag hebben!!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik vind die test ook niet positief.

8. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    Mensen lees nou is goed , dat het geen positieve test voor eisprong dat weet ik ook wel ....jullie lezen voor de helft .laat anders maar

9. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

Apr 12, 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Ik ken de testen niet, maar waarom probeer je niet een zwangerschapstest. Als die positief is weet je waarom hij positief blijft. Is de zw test negatief, dan zou ik het ziekenhuis bellen een het probleem voor leggen.
    Succes en hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

10. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    heb ze idd toch eff gebeld ik heb een bom met lh hormoon gehad mss het kan 2 kanten op gaan of het wordt hcg of het verwijnt pas bij mijn nod ...ze hebben via mail de test gezien en hun zien dit als echt positief , niet positief voor een ei maar wel te donker dat houd in dat ik nu nog een behoorlijke hoeveelheid lh heb ...en mijn ei kwam 5 dagen te laat ,,, vergat alleen te vragen wordt ik dan ook 5 dagen later ongi ....maar ze zeiden wel mss was het wel gewoon erg raak hahaha maar daar geloof ik niet zo in

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Toch even een zwtestje wagen :)

12. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    whahah grappig jullie lijken minder geduld te hebben dan mij . Maar zw test is onmogelijk afgelopen zaterdag was mijn ei ..het is mss bevrucht maar zeker niet ingenesteld . Op ze vroegst 9 dec een testje wagen mocht ik geen nod hebben...maar denk dat het pas later mogelijk is ivm dat mijn ei 5 dagen later kwam ...

13. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    :D kom jij daar nu pas achter? :p

14. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    vind dat wel grappig , vond zo raar met die test maar ga er gewoon vanuit wat het zkh zegt ben gewoon lh bom nu omdat mijn lh piek maandag er was ...maar gewoon geen ei en vrijdag weer lh piek en toen wel mijn ei ....maar 1 ding weet ik wel lh of hcg is niet goed voor je humeur hahahaha

15. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Je test meet misschien van prille begin tot einde Lh piek heel specifiek :) wel spannend, nog even op de wachtbank dan.. En hopelijk die rothumeuren niet voor niets :p

16. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    je moet het eigenlijk zo zien ik had zoveel lh. Dat ik zelf echt afbouw heb van lh kan aanhouden tot nod grrrrr hahaha

17. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    We horen het wel van je over een aantal dagen;)

18. LooklikeAnAngeL

Dec 5, 2011
    33
    0
    0
    zal je op de hoogte houden hahaha

Share This Page