Hoe lang wachten jullie met testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by I Wish, Feb 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I Wish

I Wish Actief lid

Aug 1, 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hey...

Nou ben ik weer heb rustig afgewacht tot dag tien...vandaag dus...en heb vanmorgen getest, negatief.
    Toen heb ik even terug gerekend en volgens mij was ik weer eens te ongeduldig.

9 januari was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid.
    Op 5 februari had in dan eindelijk een smiley op mijn ovulatietest (dag 27 van mijn cyclus ;) )
    In de nacht van dinsdag op woensdag voelde ik echt heftige steken en krampen in mijn buik, deze had ik nog nooit eerder gevoeld. Ga er vanuit dat dat mijn eisprong was.

Nu zat ik terug te rekenen en heb ik volgens mij te vroeg getest (dag 9 ipv 10)
    We hebben besloten af te wachten tot woensdag.
    Als ik dan nog niet ongesteld ben zitten we op dag 14 na de eisprong en gaan we weer testen...
    Mee eens? :)

Groetjes

2. Pennie

Pennie Lid

Jan 30, 2013
    37
    0
    0
    .
    Ik bne niet zo'n goede graadmeter ben ik bang ;) Ik heb gelijk getest toen ik overtijd was. Super knap dat je 10 dagen (of nouja 9) hebt kunnen wachten. Inderdaad wel slim om nog aantal dagen te wachten zodat HCG gehalte zeker te zien is.. Succes, zal voor je duimen!

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ik heb op dag 11 positieg getest, maar misschien maak je wat langzamer HCG aan. Of het is gewoon echt negatief.

Ik hoop voor je dat je over een paar dagen alsnog een positieve test hebt.

4. cybell

cybell Niet meer actief

Ik zit flink in de MMM... na een terugplaatsing van een cryo moet ik 18 dagen wachten en dat doe ik ook... geen zin in de onduidelijkheid van vroege negative testen. Voor dit alles wachte ik altijd ook echter was mijn LF altijd tussen de 5 en 8 dagen... dus ik kwam nooit tot testen.

5. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

Apr 6, 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Misschien te vroeg getest inderdaad. Dag 10 na ei is wel wat vroeg. Beter testen als jeeht overtijd bent ;)

Succes in ieder geval

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    4 dagen voor NOD begin ik met testen.

7. Baibey

Baibey Actief lid

Sep 29, 2012
    420
    0
    0
    Ik heb pas getest toen ik een week overtijd was. Anders maak je jezelf iedere maand toch weer helemaal gek?!

8. susan84

susan84 Niet meer actief

advies is om echt pas te testen als je overtijd bent! Dit voorkomt ook eventuele teleurstelling van een vmk...

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst van zwanger worden naar ovulatie en zwangerschapstesten.

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    ik teste bij onze zoon 10 dagen overtijd positief, dit omdat ik op huwelijksreis was en helemaal vergeten was dat mijn nod al lang en breed geweest was :p

bij onze dochter teste ik 9 dpo licht positief en nu ook weer 9 dpo licht positief.

11. I Wish

I Wish Actief lid

Aug 1, 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Het probleem is juist dat dit voor ons pas ronde 1 is en ik dus niet weet wanneer ik ongesteld moet worden.
    Daarom vroeg ik ook of je binnen een bepaalde tijd na je eisprong ongesteld moet zijn geworden.
    Aangezien ik wel weet wanneer mijn eisprong was

Het is gewoon afwachten denk ik....;)

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bij beide zwangerschappen getest tot ruim twee weken na eisprong. Toen ik niet ongesteld werd ben ik gaan testen.
    Bij 1e zwangerschap was ik verrast. Had niet verwacht dat ik al zwanger zou zijn.
    Bij 2e zwangerschap heb ik getest voor de bevestiging. Ik voelde al aan dat ik zwanger zou zijn.

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

Aug 1, 2012
    1,137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zit op 6/7 dagen na eisprong en kan nu al niet meer wachten haha. Maar ga pas op mijn NOD testen, volgende week zondag.

14. giraf

giraf Niet meer actief

Geduldig afwachten is dus echt niet mijn sterkste kant :)

Bij de eerste twee zwangerschappen 4dagen voor NOD begonnen met testen (positief)
    Bij deze zwangerschap 6 dagen voor NOD begonnen met testen (zeer licht positief)

15. I Wish

I Wish Actief lid

Aug 1, 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Ik moet het nu vragen hoor......:$ waar staat nod voor? :D

16. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD is niet ongesteldheids dag!!

17. I Wish

I Wish Actief lid

Aug 1, 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Hahaha ok....:cool: en dat houdt weer in....;)

18. romi1984

romi1984 Lid

Feb 15, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is de dag waarop je niet ongesteld wilt worden ;) haha

19. I Wish

I Wish Actief lid

Aug 1, 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Nou dames....gisteren heel licht bruin verlies...:(
    Dus de ong zal vandaag wel doorzetten.
    Het was ook te mooi om waar te zijn dat het gelijk in ronde 1 raak zou zijn.
    Op naar ronde 2 :D

Nu maar hopen dat die cyclus geen 41 dagen duurt :)

20. susan84

susan84 Niet meer actief

Hè, dat is balen. Hopelijk meer geluk in ronde 2

Share This Page