Hallo allemaal, ik zit drie dagen na mn NOD en heb vanmorgen een test gedaan. KV 2 voor 5...., nu zie ik een heeeel vaag lijntje staan en ben ik benieuwd of ik nu wel of niet zwanger ben. Heeft iemand hier ervaring mee?
Na hoe lang heb je de foto gemaakt ? Want het ziet er uit als een indrooglijntje. 3 dagen na nod had het lijntje toch wat duidelijker (roze) moeten zijn.
Ik heb er inmiddels maar drie gedaan..... maar het blijft toch nog steeds vaag! heeft iemand ervaring met indroog lijntjes?
Meid ik dnek dat je gwn zwanger ben. Ik zal over 2 dagen nog testen. En als je echt niet kan wachten zal ik morgen ochtend doen met je eerste urine! Ik had eerst oo in de avond test gedaan en die streep is bijna niet te zien. En toen kon ik niet wachten en deed het in de ochtend met mn eerste urine en toen was die streep overduidelijk!
Ja je bent gewoon zwanger denk dat je iets minder hormonen hebt maar over paar dagen nog is testen en dan duidelijker
Ik zie ze ook en zal ook wel erg toevallig zijn dat het naar 3 testen indrooglijntjes zijn .........ik zit momenteel ook zoow in onzekerheid had vandaag ook een hele lichte lijn suc6 meis
Nee hoor, zijn geen indrooglijntjes! Met ochtendurine nog eentje doen en kijken of de test vandaag of morgen donkerder wordt. Succes!
pffff ik word er gek van! vanmorgen weer getest en precies zo'n zelfde uitslag. Weet nog steeds niets, ben ik nou wel zwanger? of zijn het indroog lijntjes?