Hoi allemaal, Ik lees al even mee en soms reageer ik op iets maar dit is mijn eerste echte vraag aan jullie. Ik heb geprobeerd informatie te vinden maar dat lukt niet echt. Na mijn ovulatie heb ik de laatste paar cycli gelijk gevoelige tot pijnlijke borsten. In de week voor mijn NOD neemt dit weer af en dat associeer ik dan met een aankomende menstruatie. Maar zijn er meiden die dit ook hebben en wel zwanger bleken te zijn? Ik heb het deze ronde weer, mijn borsten zijn minder gevoelig (voelen nog steeds wel voller) maar mijn temperatuur blijft hoog. 11 DPO negatief getest. Ik ga nergens meer vanuit, maar ik ben wel nieuwsgierig ( en een beetje onzeker). Wat zijn jullie ervaringen? Liefs Joanne
Ik kan je helaas niet verder helpen met deze vraag. Ik heb juist normaal gesproken nergens last van, terwijl ik juist pijnlijke borsten had toen ik zwanger bleek te zijn. Veel succes
Ik heb het ook, na de eisprong worden mn boobs gevoelig en zelfs wat pijnlijk. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook maar alleen toen ik zwanger bleek. Nu heb ik het al zeker een half jaar (ben 14 rondes bezig) en inmiddels weet ik dat het niet met zwangerschap te maken hoeft te hebben want kort voor mn NOD wordt het minder en dan weet ik dat het helaas weer niet gelukt is. Heel frustrerend al die symptomen.
@Loeske111: Thanks . @Jackyiro: Zeker frustrerend, al helemaal lijkt me als je eerder een andere ervaring en signalen van je lichaam hebt gehad zoals bij jou het geval is. Ik heb nog niet zoveel geduld moeten opbrengen als jij, maar elke ronde vind ik er een teveel . Ik heb minstens 5 meiden in mn omgeving die de eerste de beste poging meteen prijs hebben. Ik weet dat een jaar verre van uitzonderlijk is, maar toch... Dat het maar gauw toch mag lukken, heel veel succes .
Ik heb dat gehad en weet sinds gister dat ik zwanger ben Na mn ei kreeg ik weer wat gevoelige tepels en en wat zere borsten, dit nam afgelopen donderdag af. Mijn NOD is eigenlijk as di maar gister al getest en positief!
Hmm dank dames, dat geeft de burger moed . Van harte gefeliciteerd Larisa!! Dat is geweldig nieuws. Volgens de app-verzameling die ik inmiddels op mijn telefoon heb gezet zou di ook mijn NOD zijn en vandaag ben ik 15 dagen na mijn positieve ovulatietest. Nog niet geplast vandaag... Ik ga denk ik ook nog eens testen.
Tja die boobies... Bij mij worden mijn borsten altijd gevoelig juist vlak voor mijn nod. Ik dacht altijd dat dat te maken had met het instorten van mijn progestron. Maar zoals ik het hier lees klopt dat ook niet altijd haha. De keer dat ik zwanger was waren die borsten toch echt anders als anders pijnlijk en gevoelig. Eigenlijk gelijk al na de bevruchting en nam de gevoeligheid alleen maar toe. Maar is allemaal zo subjectief. Ik zeg meten is weten. Succes!
Hmm tja meten is weten inderdaad.. En mijn meetinstrument aka zwangerschapstest laat zelfs met de grootste/beste fantasie en creativiteit in de wereld geen tweede streep zien. Nou laat dat bloed maar komen, dan kunnen we weer verder. Van tevoren nooit bij stilgestaan hoe intensief en onzeker het proces van zwanger worden kon zijn. :/
Haha ja als ik ongesteld ben heb ik altijd goede voornemens... Zoals "ik laat het los". 3 weken later voel ik me meestal heeeeel anders