Hallo dames Ik ben nu gelijk na mijn menstruatie met ovulatietesten begonnen. Heb nu voor het eerst action. Ik vind de streepjes overigens erg dun is dat normaal? Enlijkt hij nou dikker te worden? Het moet neem ik aan net zo een dikke streep worden als in het controle venster?
Dit waren mijn testen maandag en dinsdag. Ze worden dus donker. Moet wel zeggen dat ik zondag een heel licht streepje had dus maandag kwam onverwachts.
Ahhh dankje wel allemaal Jullie hebben allemaal van die dikke streepjes...die van mij zijn echt pennestreepjes...Is dat normaal aan het begin van je cyclus?
Oh dames ik weet het niet meer, ik krijg wel streepjes in een donkerpaarse kleur. zelfde kleur als controle streep maar de streep is veel dunner en wordt niet dikker.....
Was bij mij ook zo.. rustig door blijven testen.. en laat je niet gek maken door die testjes he? Kan zomaar zijn dat je morgen een knaller hebt. 🍀
Dankjewel 😄Lief! ik ga sowieso door met testen...we klussen gewoon wel maar ik wil door mijn korte cyclus van 21 dagen zo graag weten wanneer mij eitje nou is...en OF ik wel een eisprong heb .Verwacht hem wel 1 van deze dagen😅
Eerst waren t bij mij ook gewone strepen maar de laatste pasr rondes idd net als jij, een pennestreep die steeds dikker werd. En op zn dikst was positief.