Snap het niet meer!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Echeveria, Nov 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Echeveria

Echeveria Lid

Jun 10, 2007
    48
    0
    0
    Hallo meiden even een vraagje aan jullie want ik snap er niets meer van.
    Hoe lang duurt een gemiddelde cyclus?
    Na een hele tijd geen cyclus te hebben gehad na het stoppen met de pil zat ik ineens op 28 dagen. Volgens mij is dat redelijk netjes, maar nu begint het te klungelen. De vorige cyclus zat ik op 32 dagen en deze cyclus ben ik al over de 35 dagen :confused: en zwanger zijn zit er niet in.
    Ik maak me toch wel een beetje zorgen. Als dit te lang zo blijft moet ik misschien maar eens weer een afspraak maken met de Gyneacoloog. Hoeveel dagen zijn jullie gemiddelde cyclussen?

Groetjes Puck

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    Hey Puck,

ik zit meestal op 31, maar 30 en 32 heb ik ook regelmatig en de laatste keer was het 28. Als je tussen de 26 en 35 dagen zit noemen ze het regelmatig.
    Misschien ben je nog gewoon aan het ontpillen, het duurt even voor je dat uit je lijf hebt gewerkt.
    Miek

3. Echeveria

Echeveria Lid

Jun 10, 2007
    48
    0
    0
    Hay Miek74, van het ontpillen mag het niet meer komen. Mijn gyneacoloog zei dat ik in september toch zeker regelmatig moest zijn en anders terugkomen. Nu was het in september ook allemaal volgens de "norm", maar nu kun je er geen peil meer op trekken. Ontpillen hoeft toch geen twee jaar te duren!
    Groetjes Puck

Share This Page