3e zwangerschap en nu geen bekkenpijn :-)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bunchy, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Dat kan dus ook... Ongelooflijk! Wat een heerlijkheid. Bij de andere twee liep ik al bij de fysio met 16 weken en nu 22 weken en nog nergens last van..
    Wat is de verklaring??
    Slaap nu van begin af aan met kussen tussen benen, zal dat het zijn?
    Iig om meiden een hart onder de riem te steken die twijfelen om wel of niet zwanger te worden opnieuw... Dit kan dus ook!

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat fijn dat je er nu geen laat van hebt! Ik hoop voor je dat dat lekker zo blijft je hele zwangerschap!

3. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Fijn he?! Hopelijk blijft het goed gaan.
    Hier begint het nu een beetje te komen. Maar voor ik zwanger werd, kwam ik nog bijna wekelijks bij de bekkenfysio, omdat ik bijna niet kon lopen van de pijn. Dus hier valt het ook niet tegen moet ik zeggen. .

4. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ah en bij jou ook de derde zie ik.. Wat leuk en nu een kleine meid, wat speciaal! Fijn dat klachten nu pas komen.. Elke dag is er een!

5. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Jaaaa hier ook! Eerste zwangerschap was door bekkenpijn een hel
    Zelfs lang daarna nog gehouden en nooit helemaal genezen. ..

Tot deze zwangerschap :)

Bizar he! Hoop ook dat t weg blijft

6. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Zoooo wat heerlijk!!
    Nu bij de 3de heb ik meer last dan ooit:(
    Mijn klachten begonnen zelfs al bij 5 weken en ben gelijk naar de fysio gegaan met 6 weken.
    Geniet van je zwangerschap zonder bekkenklachten:)

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier de eerste zwangerschap vanaf 17 weken in de ziektewet. Kon amper nog lopen. Na de zwangerschap nooit meer hersteld, maar wel een stuk minder klachten. Flink bekkenfysio gehad, spieren getraind en werd toen weer vrij snel zwanger. Die zwangerschap doorgekomen met enigszins bekkenklachten, maar een verschil van dag en nacht met zwangerschap 1.

Na zwangerschap 2 weer veel spieren getraind en kreeg wel al vrij vroeg in de zwangerschap weer wat lichte klachten. Meteen bij de fysio geweest en met 5 behandeling ging het een stuk beter. Momenteel echter 35 weken zwanger en weer behoorlijk bekkenpijn. Vooral in mijn liezen en schaambot (eerste zwangerschap juist in onderrug, stuit, bil) Maar goed...5 weken zijn te overzien en qua bekkenklachten tot nu toe wel de 'beste' zwangerschap.

8. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Fijn zeg, ik hoop dat voor mij hetzelfde geldt. Bij mn eerdere 2 zwangerschappen bij allebei rond de 25 weken pijn gekregen (echt dat je je botten over elkaar voelt schuiven als je je snachts omdraait). Dus hopelijk nu minder. Ik weet wel dat ik al vanaf het begin af aan rustiger aan ga doen...
    Fijne zwangerschap nog!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga dus gelijk met een kussen tussen mn benen slapen haha..
    Heb er alleen bij Ediz veel last van gehad!

10. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik dacht precies hetzelfde deze zwangerschap...maar helaas rond de 23e was het gewoon weer hetzefde liedje als bij de eerste...al weet ik er wel beter mee om te gaan nu.. hopelijk blijft het bij jou weg!

11. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Precies, dat denk ik ook maar zo. Ik moet zeggen dat ik nu natuurlijk ook beter weet hoe ik met klachten om moet gaan, dus dat zal ook schelen. Maar toch sta ik er van te kijken dat het al zo lang 'goed' gaat.
    En ja, een meisje! Ik heb wel even moeten schakelen, was er zelf van overtuigd dat het een jongetje was. Maar wel heel leuk, heb al een mooie collectie roze geshopt intussen :)

Deel Deze Pagina