ik heb hem ook ooit eens gedaan haha weet niet meer hoeveel procent het was maar was idd wel zwanger haha wel grappig
77 % zwanger en seks gehad op de dagen wat het meest effectief zou zijn hahaha nee ik geloof het niet zo
Hihi, zo'n grappige test... Moesten deze waar zijn dan zouden echte tests overbodig zijn he, dus ik denk niet dat iemand dit gelooft... ikke had 70% hihi
Ik heb deze test heel vaak gedaan. Er kwam bij mij altijd tussen de 70 en 90% kans op zwangerschap uit. Maar pas deze ronde is het echt raak geweest
Ik geloof er echt niet in. zwangerschaps kwaaltjes en ongi kwaaltjes lijken als je zwanger wilt worden heel erg op elkaar. Dus ja
Ik heb 99%.... Maarja niet zo gek als je een positieve test hebt gehad.. alleen jammer dat ze daarna weer negatief waren. Misschien deze week toch nog maar eens een testje doen.... Maar ik geloof er eigenlijk niks meer van.
ik heb 65 procent kans haha maar ik heb ook nog helemaal geen kwaaltjes, zoals ik normaal altijd wel heb als ik ongi moet worden maar jah, ik zit ook nog flink wat dagen voor mn nod