snap het niet:P

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ik20, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    nee dat klopt, kopen lukt ons niet, mijn vriend is pas 22 en verdient niet zo veel (ook wonen we in regio utrecht) dus dat is helemaal duur.
    we wachten al een tijdje op een huurwoning via de gemeente, maar dat kan nog wel 1 jaar duren. Tot die tijd zullen we hier blijven zitten

2. mijzelf

mijzelf Lid

27 jan 2009
    96
    0
    0
    studente
    je zal wel verlangen achtr je kindje:)

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Huh ?! (sorry ben net wakker en niet zo snel van begrip)

@ Sillaah.. Idd kopen is erg duur. Woon zelf ook in Utrecht..
    En huren, pff..die wachttijden, een drama !

Daarom hebben mijn vriend en ik besloten om meteen te kopen.
    En zoals je zit hoe je nu zit, en het is goed, prima toch ! :)

4. happymama

happymama Niet meer actief

pppffff begint ze weer !
    ineens onder een ander onderwerp
    snap er geen zak van waar ze mee bezig is .
    vorige week liep dit echt uit de hand en die topic is toen gesloten.
    blijf erbij dat t lullig is voor mensen die t niet makelijk hebben om zwanger te raken.
    beetje dom dit

5. happymama

volgens mij komt ze aandacht te kort

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    is al de zoveelste post, hier hebben we vorige week ook veel aandacht aan besteed (toen had ze vorige week zondag haar laatste pil gehad, in dit verhaal heeft ze ze gister nog gehad) goed bedoelde adviezen en maar giegelen haha hoop dat ik zwanger ben..brrr spannund mar ik hoop ut zo! (in dat puber taaltje) Irri.. wil best iemand helpen maar dit is niet leuk, de serieuze topics orden overruled! Negeren die hap!

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Haha denk het ook een beetje Lisa ;)

8. happymama

tjah kunnen ze hier geen mensen af gooien die hier alleen maar mensen komen irriteren of hoe zit da
    ttttttsssss domme m...ts

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Oh mijn god, gaan we weer! :rolleyes:

Vorige week, een topic die helemaal uit de hand liep omwille van Ik20. Er werd zelfs aantal keren gevraagd of die gesloten kon worden....

Ik had mij voorgenomen om niet meer op haar te reageren, maar alleen te lezen, nu zie ik dat deze topic de zelfde aan het worden is als haar andere topic´s..... mensen gaan zich om haar druk maken en zij zit naar mijn idee zich te verkneukelen aan haar pc!

kon het even niet laten om niet te reageren.

Mijn excuses dat ik zo bot ben, maar dit vind ik echt zinloze energie, mensen die met goede bedoelingen dit meisje helpen, terwijl zij alles aan haar laars lapt, ons laat reageren op haar zogenaamde problemen... terwijl ze op haar topic´s de mensen met een raar gevoel laat zitten opent ze vrolijk haar volgende topic met weer een vraag ( alleen anders geformuleerd) maar komt op het zelfde neer.

Bah

10. happymama

heb t weer gemeld

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha heb even smakelijk moeten lachen over dit stukje van Brr spannund... haha ja want zo gaat het wel steeds.
    Het irritante is nog wel dat ze dan ineens niks meer van zich laat horen en dan morgen weer een ander topic opent, met precies dezelfde vraag alleen net iets anders!

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :D maar ze heeft het goed voorelkaar, want iedere keer krijgt ze haar zin.. wat gaan we doen? Boycotten? *zet alvast de oogkleppen op*

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ja maar ik ga het nu bijna komisch vinden, moet gewoon best lachen. Misschien moeten we haar niet melden bij Lotte en dan kunnen we haar topics lekker opzoeken wanneer we het nodig hebben om even te lachen? Ik zeg pro ik20!

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zet deze op slot. Ik20, als het goed is heb je pb van Lotte!

Deel Deze Pagina