Ik blijf bij mijn mening... Negatief. De kv is opgedroogd dus niet meer te beoordelen ... En de cb.. Tja lees mijn post hierboven. Toen ik echt zwanger testte met de cb zag hij er anders uit dan alle doorloop kruisjes. Overigens moet een test duidelijker worden .. Zeker na een week. Wat ik al zei... Probeer de nieuwere cb plus eens!! Gezien deze testen ga ik er vanuit dat daar helaas geen posi resultaat op komt.
ik zeg negatief.. het lijntje is zo licht.. vertrouw dat niet zo met die + testen... waarom geen digitale met week aanduiding? lijkt me een stuk duidelijker..
zeg ook negatief! zijn dunne streepjes... Vind trouwens erg vaag bij alle testjes heb je het.. CB met week indicator dan? dan is het duidelijk zwanger of niet (en eventueel hoelang)
Toen ik de test ging doen was dit resultaat dinnen 1 minuten. Ik denk dat ik indicator test op moederdag ga doen. Nog even wachten
Sa, nogmaals, ik ben bang dat je echt niet zwanger bent. Je laat sinds 30 april al testjes zien die negatief zijn of met een pennestreepje. Daar zei je een week overtijd te zijn, betekend dat je nu bijna 14 dagen overtijd zou zijn? In 8 dagen tijd had deze echt wel een knaller moeten zijn. Hoe lang ben je van de pil af? Gebruik je ovutesten of temperatuur je? Begrijp me niet verkeerd want ik gun iedereen een zwangerschap en hoop uiteraard ook voor jou dat je snel een knaller in handen mag hebben. Maar je spendeerd een fortuin zo, mss gewoon even naar de huisarts gaan?