Testen negatief, vage klachten + nieuwe test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ummi92, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hoii Dames,

Ik geef nu bijna 11 maanden borstvoeding met 1 x een nabloeding ??met 6 weken na de bevalling. Sindsdien geen bloedingen meer gehad.

Laatste weken ervaar ik vage klachten.. Momenteel heb ik last van me borsten onderbuik en onderrug. Waarschijnlijk borstontsteking/blaasontsteking. Ik heb vaker een borstontsteking gehad maar niet zo laat in de borstvoedingsperiode. Me borst is dit x ook niet rood.

Onderbuikspijn klachten heb ik al een tijd maar volgens de huisarts ligt het aan mijn ''Darmen''.

Ik heb nu continu rug en buik(pijn), zeurderig gevoel.

Ik heb altijd testen in huis om zo af en toe te testen voor de zekerheid. Maar met deze klachten test ik wel vaak.

Ik denk altijd iets vaags te zien daarom plaats ik de foto hier! Maandag ga ik sowieso even urine inleveren om te kijken of ik geen urineweginfectie heb.

Bijgevoegde bestanden:

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Wat vervelend dat je er last van hebt. En dat het je darmen maar zijn.

Eerlijk gezegd zie ik hem niet, maar als ik m'n beeld n beetje kantel, dan zie ik toch een 'beginnetje' ofzo.

3. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Inderdaad echt vervelend. Ik kan er soms ook echt onzeker van worden. Ik heb ook iedere keer dat ik denk ja, negatief. En dan toch even draaien en doen en dan zie je toch zo'n flauw streepje in de verte. Dan heb ik steeds de neiging om te testen om erachter te komen of het streepje donkerder gaat worden..

4. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Joepie vandaag ongesteld geworden na bijna 11 maanden borstvoeding.

Deel Deze Pagina