Snap het niet zi goed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kweb, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik was ervan overtuigd dat als ik vandaag ook een hoge temp had, dat ik mijn ei zondag zou hebben gehad. Maar volgens FF is die vrijdag geweest....
    Snal er niets van. Ik heb zaterdag wel een hoge temp gehad, maar die kelderde zondag gelijk weer omloog, dus dacht dat dat mn dipje was van VOOR mijn ei.

Nu blijkt dat toch dat ie vrijdags is geweest. Heb vorige week zondag, maandag en woensdag geklust. Dat zou wel genoeg moeten zijn toch?

En als 2e vraagje. Als je geen "innestelingsdip" ziet 5 dagen na je ei (aan je temp) is de kans dan al verkeken? of zijn er toch dames zwanger terwijl geen innesteling was gemeten in de temp. Het zou evt nog kunnen dat ie morgen daalt want ik zit vandaag op 5 dagen na mn ei.

pfff wat een ellende

Hoop op meer duidelijkheid, wat vinden jullie ervan?

Liefs Kweb

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Innestelingsdip kan ook pas na 8 dagen komen :)
    Hoop het voor je meid, en woensdag klussen was goed hoor ;)

Enne wil je ff naar mijn kaartje kijken kweb?

Liefs !

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kweb, ik denk dat FF het goed heeft met je eisprong hoor. Nu afwachten tot je nod.
    Niet iedereen heeft een innestellingsdip hoor, maar de meesten wel.....afwachten afwachten...Suc6!

Butterfly, misschien moet ei nog komen? Of is ie wel geweest, temp kan ook na ei nog beetje schommelen he...

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik denk dat je ei ook nog gaat komen hoor. Je zit nog niet zo heel erg ver in je cyclus. Dus goede kans dat ie vanaf morgen ook weer gaat klimmen. Ga voor je duimen hoor :)

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja hoop zeker dat ik nog een innestelingsdip ga zien....zou wel leuk zijn. Ach, heb het nu toch niet meer zelf in de hand.

Heb wel nog steeds ongi zeurend gevoel en de straks de allereerste vlaag van misselijkheid. Niet dat ik gelijk moest rennen, maar wel beetje zuurig wee-ig gevoel.....

Spannend !

Deel Deze Pagina