bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moontjee, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    #1 Moontjee, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    hey meiden
    gistere wat bloedverlies gehad en nu is er niks meer te bekennen wat heb ik:(:(
    kan iemand mij helpen?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Op welke dag van je cyclus zit je???

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    #3 Moontjee, 29 okt 2009
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
    Ja dat weet ik dus niet

beetje moeilijk
    ben wel vorige week maandag naar de gyn geweest en die zag een eiblaasje
    en ze dat dat die OF net geweest was
    of dat me eisprong eraan kwam

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het zou van alles geweest kunnen zijn (eisprong, innestelling, spotting)

Zou gewoon nog even rustig afwachten (hoe moeilijk ook) en misschien of een week ofzo een testje doen voor de zekerheid?

Succes!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja ik denk dat er weinig van te zeggen is meis. idd volgende week (twee weken na je afspraak bij de gyn) een testje doen. Of afwachten of je wel gewoon ongesteld wordt. Vervelend is het he als je niet weet wat je lichaam doet..

6. tweede poppie

tweede poppie Actief lid

17 sep 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    vreselijk wat je lichaam met je doet,,, ik heb z,on ongloofke onregelmatige cyclus weet niet wnneeer me ei is en ben nu alwweeer 5weken aan t wachten opmenstratie tussen door 1 veeg bloed gehad!! weet t af en toe ook niet meer hoor!!

succes en maar weeer wachten op je menstuatie (niet als het innesteling was natuurlijk)

liefs

7. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Wat vreselijk dat je ook alweer zo lang aan het wachten bent, je wilt het liefst zo gauw mogelijk door naar de volgende ronde maar helaas dat lukt niet zo snel, ik weet heel goed wat je voeld KL*ten
    mijn cyclussen varieren zo tussen de 35 en 42 dagen nu met de medicijnen had de gyn verwacht op dag 28 on te worden maar nee zit nu ook weer op dag 31 dus nog wel vroeg maar toch alweer aan de late kant.

8. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh meid, wat rot voor je dat het toch niet doorzet. Ik had zo gehoopt dat je eindelijk ongi zou worden! Hopelijk is het een innestelling ofzo!

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    kan dat dan?
    pff dit lichaam maakt me zo onzeker
    ik kan niet zwanger zijn volgends mij. want ik denk dat ik op mijn vruchtbare dagen geen sex heb gehad
    Liefs
    Dikke knuffel

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe weet je dan wat je vruchtbare dagen waren? Dit i.v.m je 1e ronde?

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het wel gelezen hoor over dat eiblaasje, maar ik weet niet precies hoe zoiets gaat en hoelang dat dan duurt enz.

12. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt inderdaad wat bloedverlies hebben als je een innestelling hebt. Meer kan ik je er helaas niet over vertellen want ik heb het zelf helaas nooit meegemaakt. Of zou het toch van je ei kunnen komen?

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik weet het natuurlijk niet zeker..
    maar ik heb in die week geen sex gehad.. ivm mijn vriend veel moest overwerken..
    en ik helemaal niet in de stemming was omdat ik dus een grote teleurstelling heb gehad..
    ik dacht dus dat ik zwanger was door een positieve test en bij de gyn ben ik erachter gekomen dat dat vals positief was..
    Liefs!

14. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeker geen leuk nieuws!! Kan me goed voorstellen dat je daardoor teleurgesteld was. Ik vind het raar dat je gyn niet kon zien of je nog een ei moest krijgen. Mijne kon vorige week duidelijk zien dat ik nog een ei zou krijgen. Dit klopt wss ook want ik heb al een paar dagen een posi ov test.

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ze zag alleen dat Of mijn eisprong was net geweest OF het kwam er aan..
    werd er dus niks wijzer van..

16. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer zeg:( zal je vast wel ff overdonderd hebben idd.
    Dat klussen is ook allemaal wel leuk en aardig.. maar doe het zeker niet tegen je zin. Want dan is het moeilijk om daarna er weer de lol van in te zien. Nou laat deze ronde dan maar snel eindigen zodat je weer een nieuwe ronde in kan gaan want dit is ook niks zo.
    Liefs Gwen

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    nee idd ik heb ook zoiets van, Nou kom op.. want ik wil verder;)
    Liefs!

18. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar word je inderdaad niet wijzer van. Misschien kun je eens naar een andere gyn gaan? Heb ik ook gedaan hoor. In het ziekenhuis werd ik grandioos afgescheept met het verhaal: je moet er maar niet zo veel mee bezig zijn! :$ Ik heb daarna zelf een afspraak gemaakt bij een privekliniek. Daar kon ik gelijk 4 dagen later bij terecht en deze gyn wilde gelukkig wel de moeite nemen om uitleg te geven bij de echo en eventueel medicijnen voor te schrijven.
    Ik snap ook niet dat ze je dan niks voorschrijft om een bloeding op te wekken. Dat heeft zelfs mijn ha gedaan toen ik niet ongi werd! Je moet echt niet op je kop laten zitten hoor!

19. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Oh dat ben ik vergeten te zeggen SORRY!!!!
    ik heb een recept gehad voor als ik na 3 weken nog niet ongi was dan mocht ik die opwekkers halen..
    Liefs

20. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah oke, nou dat is toch al iets ;) Hopelijk heb je die niet nodig en word je toch vanzelf ongi.

Deel Deze Pagina