Hallo, Ik heb even een vraag. Ik heb nu al 4 dagen zo af en toe hevige soort menstruatie kramp. Erge stekende buikpijn en erge rugpijn ook af en toe misselijk erbij. Herkent iemand dit gevoel? Het komt echt met vlagen en het is meestal maar 10 tot 15 min en dan weer over. Mijn laatste menstruatie was 2 december en ben nu nog niet ongi geworden?? Iemand tips of adviezen?
Ik heb hetzelfde. Weet alleen niet wat je (en ik) er verder mee moet, want dit is voor mij de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil en zou maandag ongesteld moeten worden. Ik weet dus niet of het nog ontwenningsverschijnselen zijn van de pil of dat het wat anders is. Heb je dit eerder gevoeld?
Nee, ik heb dit niet eerder gevoeld en heb ook nog nooit zo'n pijn gehad rond de datum dat ik ongi moet worden. Wij zijn ook al wat langer bezig nu zo'n 7 maanden. Ik weet ook echt niet wat het is. Af en toe ook echt pijn aan me borsten. Geen zin om te eten maar toch honger
hoi hoi ik heb op moment ook pijn links onderin ongeveer net iets boven me lies trekt tot ongeveer bij me navel en rug pijn al paar dagen ben ook paar dagen flink misselijk geweest heel affetoe een steek in me borsten meer niet ik mag pas volgende week maandag testen... pff wat kan dit toch allemaal zijn
De steken in de buik kan ik je helaas niets over vertellen .. Ik had wel voor nod gevoelige borsten en last van maagzuur .. Zal als ik jou was gewoon een testje wagen Dan weet je gelijk het antwoord
Stiekempjes gefeliciteerd! Morgen voor de zekerheid nog een keer testen, kijken of ie eruit knalt... Hahaha hoop het voor je!
Kleindraakje waneer mocht je officieel testen? Vanaf hier ook alvast een voorzichtige felicitatie ik officieel pas over 7 dagen ben bang dat toch niks is