3/4 dagen voor de NOD (10dpo) posi kv2v5?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maybemommy, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybemommy

14 mrt 2016
    39
    0
    6
    Hooihooi,

Ik heb aardig geklust rond mijn ovulatie-dag (5 maart) en er is dus een kans dat ik zwanger ben. We waren het niet actief aan het proberen, maar het kindje zou heel erg welkom zijn! Op 8dpo kon ik het niet laten om een kv2v5 testje te doen. Deze was (volgens mijn vriend) negatief, maar zelf vond ik, dat als ik goed keek, dat er iets te zien was.

8dpo is natuurlijk nog heel vroeg, dus het zou ook kunnen zijn dat ik stiekem toch gewoon een lijntje wilde zien... Ik heb dus nog 1 testje over en die wil ik optimaal gebruiken :p Ik denk dat het eitje is 'ge-implant' op 6dpo, toen voelde ik erge buikkrampen. Daarvoor en daarna heb ik ook aardig wat symptomen gehad, die ik normaal voordat ik ongesteld word, niet heb. Ik ben dus erg optimistisch! :)

Ik ben morgen 10dpo en wil zo graag testen, maar ik wil het ook niet té vroeg doen.
    Wanneer denken jullie dat het beste is om te testen en op welke dpo hadden jullie een positieve kruidvat test?

*babydust voor iedereen trouwens!:)*

2. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ik had op 10 DPO wel een licht posi test, dat was geen kruidvat test maar eentje van zwanger en kids. En met 12 DPO was de kruidvat test licht positief.

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als je met 8dpo iets gezien denkt te hebben, zou hij met 10 dpo iig duidelijker moeten zijn. Dus ik zou een poging wagen morgen. Succes

4. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik had 10 dpo een licht maar zeker zichtbaar streepje met kruidvat

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Met 10 dpo testen vele dames al positief :) succes!!

6. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op 10/11 dpo met middagurine een duidelijke streep met Kruidvat.

7. maybemommy

14 mrt 2016
    39
    0
    6
    Bedankt voor de reacties! Ik ben zo benieuwd en na hier gelezen te hebben dat er op 10dpo een kans is om een positieve test te krijgen, ga ik het morgen ochtend denk ik maar eens proberen!

(Verdere reacties zijn natuurlijk nog steeds meer dan welkom!):p

8. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Hihi, Ik heb het vandaag ook gedaan op 8dpo! En ook in de verte een streep dus snap helemaal wat je bedoeld, Alleen durf ik te wedden dat het bij mij helaas niks is!

Voor jou ga ik hard duimen!! Hou je ons op de hoogte?!

Liefs

9. maybemommy

14 mrt 2016
    39
    0
    6
    Oh, wat spannend! Ik hoop voor je dat het uiteindelijk leidt tot een positieve test, je weet maar nooit! Dankjewel :p , ik kan al 't mogelijke geluk wel gebruiken hihi.

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, laat jij mij ook weten hoe het uiteindelijk bij jou is afgelopen?

10. LovelyM

LovelyM Actief lid

15 nov 2015
    197
    16
    18
    Ga voor je duimen meis! Ik doe er morgen ochtend nog eentje, Ik zal het laten weten :)

11. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    10dpo streepje op Action test. Enige wat ik had. Volgende dag 11 dpo dus gaf clear blue 1-2 zwanger

12. maybemommy

14 mrt 2016
    39
    0
    6
    Hooi meiden!

Ik heb net even de kv2v5 test gedaan en voor zover ik kan zien, is 'ie negatief 😢 Maar goed, ik blijf vertrouwen hebben totdat ik ongi word! :D Hier is het testje.

💞

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      57
  13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Balen!! Hier ook n duidelijke streep 10 dpo smiddags...

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mag ik vragen hoe je zo zeker weet op 5 maart je eisprong te hebben gehad? Heb je ovulatietesten gebruikt? Getemperatuurd? Gevoeld? Berekend via een calculator, kalender of app?

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zie niets

16. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Meid, balen, je had anders gehoopt, merk ik uit je reacties. Ik denk en lees dat je actiever bezig bent dan je aanvankelijk wilde toegeven... Misschien iets om het over te hebben met je vriend, zodat jullie ervoor kunnen gaan.

Verder succes met zwanger worden... ;)

Deel Deze Pagina