Hooihooi, Ik heb aardig geklust rond mijn ovulatie-dag (5 maart) en er is dus een kans dat ik zwanger ben. We waren het niet actief aan het proberen, maar het kindje zou heel erg welkom zijn! Op 8dpo kon ik het niet laten om een kv2v5 testje te doen. Deze was (volgens mijn vriend) negatief, maar zelf vond ik, dat als ik goed keek, dat er iets te zien was. 8dpo is natuurlijk nog heel vroeg, dus het zou ook kunnen zijn dat ik stiekem toch gewoon een lijntje wilde zien... Ik heb dus nog 1 testje over en die wil ik optimaal gebruiken Ik denk dat het eitje is 'ge-implant' op 6dpo, toen voelde ik erge buikkrampen. Daarvoor en daarna heb ik ook aardig wat symptomen gehad, die ik normaal voordat ik ongesteld word, niet heb. Ik ben dus erg optimistisch! Ik ben morgen 10dpo en wil zo graag testen, maar ik wil het ook niet té vroeg doen. Wanneer denken jullie dat het beste is om te testen en op welke dpo hadden jullie een positieve kruidvat test? *babydust voor iedereen trouwens!*
Ik had op 10 DPO wel een licht posi test, dat was geen kruidvat test maar eentje van zwanger en kids. En met 12 DPO was de kruidvat test licht positief.
Als je met 8dpo iets gezien denkt te hebben, zou hij met 10 dpo iig duidelijker moeten zijn. Dus ik zou een poging wagen morgen. Succes
Bedankt voor de reacties! Ik ben zo benieuwd en na hier gelezen te hebben dat er op 10dpo een kans is om een positieve test te krijgen, ga ik het morgen ochtend denk ik maar eens proberen! (Verdere reacties zijn natuurlijk nog steeds meer dan welkom!)
Hihi, Ik heb het vandaag ook gedaan op 8dpo! En ook in de verte een streep dus snap helemaal wat je bedoeld, Alleen durf ik te wedden dat het bij mij helaas niks is! Voor jou ga ik hard duimen!! Hou je ons op de hoogte?! Liefs
Oh, wat spannend! Ik hoop voor je dat het uiteindelijk leidt tot een positieve test, je weet maar nooit! Dankjewel , ik kan al 't mogelijke geluk wel gebruiken hihi. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, laat jij mij ook weten hoe het uiteindelijk bij jou is afgelopen?
Hooi meiden! Ik heb net even de kv2v5 test gedaan en voor zover ik kan zien, is 'ie negatief 😢 Maar goed, ik blijf vertrouwen hebben totdat ik ongi word! Hier is het testje. 💞
Mag ik vragen hoe je zo zeker weet op 5 maart je eisprong te hebben gehad? Heb je ovulatietesten gebruikt? Getemperatuurd? Gevoeld? Berekend via een calculator, kalender of app?
Meid, balen, je had anders gehoopt, merk ik uit je reacties. Ik denk en lees dat je actiever bezig bent dan je aanvankelijk wilde toegeven... Misschien iets om het over te hebben met je vriend, zodat jullie ervoor kunnen gaan. Verder succes met zwanger worden...