Vandaag ben ik op de helft, heeeerlijk Op naar 1e kerstdag Volgende week de 20 weken echo, spannend! Zo, dat moest ik even kwijt Groetjes Marijke
Fijn he over de helft zijn! Ik was ook zoooo happy! Geniet idd van je 20 weken echo...het is zooooo geweldig
Joehoeeeee! Zo de helfst zit er op.... geheimpje... die laatste paar weken duren weer net zolang als die eerste paar weken hihi. Hopelijk kan je lekker genieten van je laatste 20!
Hi Marijke, We lopen gelijk. Grappig. Ik ben ook heel erg opgelucht dat ik nu op de helft ben. Dinsdag de 20-weken echo en hopelijk is de baby gezond. Ik maak me een beetje zorgen namelijk. Gaat alles goed met jou? Groetjes
Hoi Cilianne Wat grappig, we lopen inderdaad precies gelijk Met mij gaat alles goed, helaas nog wel elke dag overgeven. Wel spannend he die 20 weken echo!
Wat een goed gevoel hè dat de helft er voor je op zit. Ik wens je veel succes toe bij de 20 weken echo en hoop dat alles in orde is met je beebje. Wil je ook weten wat het wordt of juist niet? Ik moet nog een goeie week tot mijn uitgerekende datum, maar op dit moment lijkt de tijd echt stil te staan. Terwijl ik dacht dat het begin van de zwangerschap lang leek te duren. Zo zie je maar weer dat het in het begin toch allemaal wel lekker op schoot.
hahahaha die laatste 20 weken duren zelfs langer....de eerste 20 weken zijn er eigenlijk maar 16 of 17...hihihihihi
hahaha ja dat vindt ik nou ook ! nu dat het einde (een beetje ) in zicht is , duurt het (volgens mij) alleen maar langer..
@ Marijke84 lekker gevoel is dat he ! op naar de volgende 20 week ! geniet van je 20 weken echo , dat is echt een mooie ervaring..!
Hi Marijke, Inderdaad, heel spannend! Hopelijk is alles goed. Ook bij jullie. Wel minder leuk dat je nog iedere dag overgeeft. Wordt het ook niet minder? Ik hoop het wel voor je. Vooral met dit weer. Ik moet tot het einde heel rustig aan doen. Af en toe vervelend, maar goed. We doen het voor een goed doel. Groetjes,