Snap iets niet meer..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loveable123, Dec 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    29 november was de eerste dag van mijn laatste ongi (vmk) toen ben ik begonnen met temperaturen en ook sinds dag 8 van mijn cyclus met ovulatietesten.
    Mijn temperatuur is mooi stabiel en de ovulatietesten ook behalve gisteren werd hij iets donkerder dan de anderen, ben benieuwd hoe die vandaag is ;)
    Nu hebben manlief en ik gisteren gewoon geklust, niet ruig of zo :) en heb ik sinds vanmorgen lichte buikkrampjes en roze-bruine afscheiding.
    Het lijkt me heel erg sterk dat dit mijn ongi alweer is, dan is hij toch vééls te vroeg :confused:
    Een innesteling kan het ook niet zijn?
    Heeft het misschien dan toch te maken misschien met een naderend eitje?
    Heb geen idee wat ik hiervan nu moet denken, kunnen jullie helpen?

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    ja bij je eisprong kun je ook lichtroze bloedverlies hebben, dat kan. Voor de zekerheid vandaag nog een ovutest doen idd. en dan weet je ook zeker of je gister de meest posi test had. kan heel goed dat dit je eisprong was, dan hebben jullie net op tijd geklust. Maar een ei komt 24 tot 48 uur na een positieve ovu test. Hoe laat heb je gister de test gedaan?

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    en hoe is je cyclus, een ei lijkt me idd aan de vroege kant op dag 8, maarja ons lichaam kan ons iedere x verrassen!

zie net dat je op dag 12 zit, dus ja ei kan wel natuurlijk, ligt eraan wat je cyclus is.

4. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    @Hummie:

Ik wist niet of je tijdens een eisprong ook wat roze-bruin verlies kunt hebben.
    Ik heb gisteren de ovulatietest om 13.00 uur s'middags gedaan.
    Ik doe ze altijd om dezelfde tijd en vanaf 10.00 uur drink ik dan niets meer, je zag al een duidelijke verbetering qua 2de streepje, 3 heel licht en nu 1 die al stukken donkerder was maar nog wel té licht voor de controlestreep, het ligt er idd helemaal aan hoe die test van vanmiddag zal zijn, ben héél erg benieuwd als die idd nog veel duidelijker of juist minder zal zijn dan weet ik waar het dan misschien aan kan liggen..
    Mijn laatste cyclus was 28 maar een VMK gehad op dag 31.
    Dus heb wel fijne korte cyclussen, dat qweet ik nog van vroeger, de cyclussen daarvoor kun je je niet op vastpinnen want toen had ik een cyste die alles in de war schopte.
    Maar als het mijn ei was dan zou ik toch ook nu zo ongeveer schommelingen in mijn temperatuurkaartje moeten zien?

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    @ l123, nou succes meis, laat je weten wat je ovu test vandaag aangeeft. ben benieuwd!

6. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Mijn ovustreepje is vandaag weer lichter dan die van gister :confused:
    Nog maar even doortesten dus, gelukkig gisteren wel geklust (stel je voor dat het mijn ei wel was) maar in temperatuur nog geen veranderingen, we zullen zien, afwachten dan maar ;)
    Heb nog wel steeds af en toe roze-bruin bij afvegen :(

Share This Page