voelen stand van baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pamsie, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hallo meiden,

ik heb een vraag. er wordt gezegd dat je als je met je vinger naar binnen gaat je de stand van je baarmoeder kan voelen. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb waar ik op moet letten.
    verder ben ik nu alleen maar ongerust geworden want ik ben nu al een maand elke keer aan het voelen en ik voel een soort bollelig gangetje met achteraan een grote bult :S is dit normaal? ik wordt hier heel onzeker van en ook heel bang. inmiddels ben ik ook al 5 maanden niet meer ongesteld geweest, na het stoppen in oktober 1 keer twee dagen een natuurlijke bloeding gehad en daarna niet meer. ben met 3 maanden naar de huisarts geweest maar die wil pas wat doen als ik een half jaar niet ongesteld ben geweest. ik hoop dat iemand me kan vertellen wat die bult kan zijn

bedankt meiden.

2. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgiƫ
    wat vervelend dat je ha je niet meteen wilt helpen. wat die bult kan zijn, zou ik niet weten, denk toch dat je daarmee het beste terug kunt gaan naar de ha, die kan dan een inwendig onderzoek doen.
    succes ermee!

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

dat bolletje dat je voelt dat is je baarmoeder mond.. als hij naar beneden wijst staat je baarmoeder recht .. als ie meer naar links of rechts uitwijkt dan is hij dus scheef naar die zijde,...
    ik wist het ook niet hoor totdat ik dus naar me huisarts ging en zei voel je dat ding binnen in whahah
    wat is dat
    whaha
    ;)

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik heb dat voelen ook geprobeerd en je voelt door de maand heen wel verschil, maar je voelt ook al verschil als je blaas vol is of leeg (blaas vol, ligt je baarmoeder platter)

Ook toen ik zwanger bleek te zijn voelde ik niets anders, dan de maanden dat ik dat niet was.

Vervelend dat je cyclus nog niet op gang is gekomen. Dit komt wel vaker voor na het stoppen met de pil, maar fijn is het niet.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    thanks meiden voor alle reacties

Deel Deze Pagina