Hulp nodig met Sinterklaas cadeau!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamabram, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik heb het Sint aankopen topic al gelezen maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer..

Ik heb een zoontje van net 3 en een dochter van bijna 9 maanden.
    Nou leek het mij leuk om ze een gezamenlijk cadeau te geven, dat wordt een keukentje. Ik heb tot nu toe een plastic pizza en een kassa. Voor de jongste de my little baby Born pop, voor de oudste een bestuurbaar autootje van Cars.
    Maar ik weet echt niet wat ik nog meer kan kopen. We vieren het met de opa's en oma's, ooms, tantes en aanhang. Zij zijn de enige 2 kleintjes dus alles is gericht op hen en iedereen betaald mee.

Hebben jullie nog suggesties?

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
  3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Een abb voor binnenspeeltuin? Kaartjes zwembad/dierentuin etc.
    Dus naast het speelgoed ook wat voor een dagje weg bijv.

4. Mamabram

5. Mamabram

Hebben we al 😁. Het leek me juist zo leuk dat ze iets samen hebben.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    En dingen als een slee bijv, heb je die al? Met zitje voor de jongste..

Lastig he, die cadeaus..

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Een speelhuis of glijbaan voor in de tuin van de zomer?

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Speelt de oudste met blokken, treinen, duplo, gereedschap etc? Hier deed een gereedschapskoffer het erg goed bij onze meiden.. Je hebt zelfs werkbanken met gereedschap ed? Of zo'n houten treinset? Kindercomputertje? Spelletjes die meer bij de leeftijd passen? Tafeltje met twee stoeltjes, pop-up tent met plastic ballen (is hier bij de middelste en jongste een groot succes!), speelgoed voor in de tuin van het voorjaar..?

Niet allemaal voor nu samen natuurlijk, maar uiteindelijk wel. Is met 9 maanden en 3 jaar toch wel wat lastig echt dingen voor samen te kopen die ook nu gezamenlijk gebruikt worden..

9. Mamabram

Ontzettend lastig. We hebben al ontzettend veel, slee, huisje, glijbaan, driewieler, loopfiets, heel veel jongensduplo.

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    graag gedaan, is betrouwbaar hoor en tegenwoordig snelle levering! keukentje en toebehoren deed het hier ook altijd erg goed!

wij hadden deze set; Bart Smit - Qweenie Keuken speelset zit heel veel in, ook wat kleine dingen maar die heb ik er tussenuit gehaald!

11. Mamabram

Ook allemaal al, oudste was in oktober jarig en is toen ontzettend verwend.

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha, lastig he?! Voorleesboeken zoals Jip en Janneke bijv? Leuk voor nu, maar ook over een paar jaar nog..

13. Mamabram

Verschrikkelijk! Maar ik heb er zo'n zin in.! Eerste jaar dat hij het echt snapt. Hij zingt al weken de liedjes..

Deel Deze Pagina