Mijn vriend had er ook al last van.. heel vervelend.. Hij en nog iemand reageren telkens op dezelfde cd´s, allebei verzamelaars denk ik Maar na een aantal keer elke keer hoger bieden was hij het denk ik zat want nu stond ineens die cd op gereserveerd.. Waarschijnlijk t zelfde als bij jou, via de mail.. pff
Dan weet ik nu wat ik moet doen. Had vorige week op een kast geboden en was hoogste bieder. Mailde ik gisteren of ze al akkoord ging met mijn bod. Wordt er ineens dubbele op die kast geboden en krijg ik een mail, dat de kast al verkocht is en opgehaald. Vind deze manier van doen niet leuk.
Als er iets veel aangeboden wordt, bied ik op meerdere (bv lodger bunker ofzo) openbaar hetzelfde bedrag. De eerste die akkoord gaat koop ik dan. Is er iets dat ik graag wil zoals de box die we gekocht hebben op mp, dan mail ik of bel zelfs direct.
Ik reageer alleen op mensen die me per mail of telefoon benaderen, op biedingen op MP ga ik niet eens in omdat er 9 van de 10 keer niets meer van hoort, zwaar irritand.
Ik bied wel vaak via de advertentie, als ik na een week geen reactie van de verkoper heb verwijder ik mijn bod weer. Mailen doe ik eigenlijk zelden, tenzij ik iets persé wil hebben, dan is een direct mailtje het snelst.
Soms bied ik, en soms mail ik. Laatst was er echt een mooi kledingpakket, en het bieden begon weer met steeds 20 cent overbieden. Daar doe ik niet aan mee. Heb een mail gestuurd dat ik tot dit bedrag wilde betalen, en heb het gekocht