Ik heb elke keer met clomid dat mijn baarmoederslijmvlies zo dun blijft.. meestal maar 4 of 5 mm.. Wie heeft dit ook gehad en ben je toch zwanger geworden met dun baarmoederslijmvlies? Bij mij eerst ben ik ook met clomid zwanger geworden maar ik weet niet meer hoe dik mijn baarmoederslijmvlies was.. En heeft iemand misschien een oplossing ervoor of kan je er niks aan doen?
Clomid heeft inderdaad als bijwerking dat je baarmoederslijmvlies dunner is. Het moet ten tijde van je eisprong minimaal 7 mm zijn. Blijft het te dun, dan zou je kunnen overstappen op hormoon-injecties. Dus er is wel iets aan te doen, gelukkig. Succes!
Die hormoon injecties hrb ik al gehad puregon bij de tweede was ik zo zwanger. Maar nu wil er met 50 eh niks groeien dus na 14 dagen over op 75 eh en dan schiet ik opeens door of er groeit nog steeds niks na 28 dagen prikken daarom zit ik nu weer aan de clomid.. Ik las ook iets over femara iemand daar ervaring mee?
Hier ook altijd heel dun baarmoederslijmvlies gehad met Clomid, toch de tweede ronde zwanger geraakt met baarmoederslijmvlies van 4mm bij eisprong, helaas ging dat mis met 6 weken. Heb toen wel twee curettages nodig gehad omdat het vruchtje niet wou lossen van zichzelf. Dus zat ondanks dunne baarmoederslijmvlies wel goed vast. Daarna natuurlijk zwanger geraakt en toen zagen ze op de echo op 5 weken dat baarmoederslijmvlies maar 4mm was, deze zwangerschap is kort daarna mis gegaan. Uiteindelijk hormooninjecties gehad (Puregon) in combinatie met Pregnyl voor eisprong op te wekken. Op dag van eisprong had ik 's morgens baarmoederslijmvlies van 4mm (alweer haha) en de arts had er niet veel vertrouwen in maar heeft het toch een kans gegeven en kijk nu... Mijn lf is wel ondersteund met Utrogestan en na de positieve test ben ik daar tot 7 weken mee door moeten gaan.