Hoi Ik heb een vraagje en hoop dat jullie antwoord hebben . Als je een cyclus overslaat ( of menstruatie ) heb je dan nog wel een nieuwe eisprong ? Ik had 24 december toch uiterlijk ongi moeten worden ( eigenlijk 19e maar heb het iets verschoven ivm mogelijk late eisprong ) maar tot nu toe niets Heb tot nu toe 4 testen gedaan en allemaal negatief . Nu weet ik zeker dat ik begin december mn eisprong heb gehad (voel ik duidelijk altijd ) . Maar nu heb ik het idee dat er weer 1 aanzit te komen (aan slijm te zien en steekjes te voelen in mijn lies ) . Zou dit mogelijk zijn ? Ik hoop dat jullie dit weten , word er gek van zo langzamerhand Groetjes Joyce
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd Maar waarom maak je niet een afspraak bij de huisarts voor een test (bloedtest) om te kijken of je misschien toch zwanger bent Misschien heb je weinig Hcg?
Hey Ooievaar .. Omdat ik toch wel weet dat ik niet zwanger ben Mijn gevoel zegt dat ik gewoon een menstruatie heb overgeslagen door de stress van de afgelopen tijd . Hoewel ik wel had verwacht dat het dan gewoon later zou komen ipv helemaal niet Nu wacht ik nog heel even tot de testen van hier binnen zijn . Dan test ik nog 1x en dan ga ik begin januari naar de ha toe . Tenminste , na 10 januari want als ik goed gerekend heb dan zou rond die tijd mijn nieuwe NOD liggen . Ik wil dus eigenlijk even afwachten of die gaat komen of niet . Dan weet ik ook meteen of ik een menstruatie heb overgeslagen of niet Groetjes Joyce
je kan zonder eisprong wel een menstruatie hebben... je baarmoederslijmvlies wordt dan afgestoten en dat kan ook zonder eitje....
Ja , ik weet wel dat je wel ongi kan worden zonder eisprong . Maar hoe zit dat dan andersom ? Ik heb al een eisprong gehad (dat weet ik zeer zeker ) , maar ongi blijft nu uit . En nu heb ik het idee dat ik dus WEER een eisprong krijg , maar kan dat wel Want heb dus blijkbaar een menstruatie overgeslagen .... Uhm , denk ik Bedankt voor het meedenken dames Groetjes Joyce
hoi Joyce, ik heb geen idee, ik zou het eigenlijk ook wel eens willen weten. Ik zou iig je kans maar weer opnieuw grijpen als je denkt dat je ei er nu weer aankomt. Ik kan me wel iets erbij voorstellen dat een menstruatie door stress weg blijft. Succes ermee, liefs Hope
Dank je wel Hope . We laten die kans idd niet liggen natuurlijk . En als het niet kan dan hebben we in elk geval genoten Ik denk dat ik deze vraag bij de verloskundige ga neerleggen Ben echt wel nieuwschierig of het nou wel of niet kan . Gevoel van eisprong is weer weg en slijm ook , dus als het kan is ie al geweest hahahaha . We hebben ons best gedaan in elk geval . En als ik nu dus een dubbele eisprong heb gehad dan had ik dus 2x kans so i keep my fingers crossed Groetjes Joyce
Nou mijn vingers doen mee hoor. Iedere kans is een kans en als jij er nu 2 hebt gehad, is dat mooi meegenomen. Ben benieuwd wat de VK zegt. Hope