ik ben op 5 juni gestopt met de pil, na 40 dagen kreeg ik mijn eerste menstruatie. Daarna heb ik een regelmatige cyclus gehad van 31 dagen. Ik ben nu 5 dagen overtijd en de test geeft negatief aan, hoe kan dit ? Heb ik te vroeg getest of kan het zijn dat het toch negatief is. Ik heb al 2 zwangerschappen gehad en daar heb ik ook geen kwaaltjes bij gehad dus kan niet zeggen of het nu wel in orde is. groetjes
hoi het kan zijn dat je cyclus ene keer wat langer is. Als je over 3 dagen nog niet ongesteld bent zou ik nog eens testen. Als die weer negatief is wordt je waarschijnlijk snel daarna ongesteld. Mirjam
Ik ben inmiddels 19 dagen overtijd. Ik heb een test gehad met een heel licht streepje, de test erna was negatief. Verder heb ik geen kwaaltjes maar die heb ik in de vorige zwangerschappen ook niet gehad. Wat kan ik nu het beste doen ?
hoi nog een keer testen, als je zwanger bent moet die nu vet positief zijn. Als die negatief is komt je ongesteldheid vanzelf, het kan best nog even duren, maar je mag erop wachten. Mirjam