Hoi, Ik heb een vraagje... Ik ben begin januari gestopt met de nuvaring. Na het uithalen paar dagen daarna ongesteld geworden. Nu blijft m´n menstruatie weg... Ik zit nu op dag 72. Is dit normaal? Heb wel zeker 9 jaar aan de pil en nuvaring gezeten. Ik had voor pilgebruik een korte cyclus van ongeveer 25 dagen. Ook zelfs paar keer overgestapt van pil, omdat ie na een tijd niet meer werkte. Daarom vind ik het ook zo bijzonder dat het nu helemaal weg blijft. Het maakt me in ieder geval erg onzeker. Kunnen jullie mij advies geven? Alvast bedankt!
Hallo Nino. Ik snap dat je er onzeker van word. Heb je al een zwstest gedaan? Als deze negatief is komt het van het onthormonen van de pil en nuvaring. En dat heeft echt even tijd nodig. Gun je lichaam dat ook. Kan echt 3 maanden duren. Succes. Groetjes Ineke.
Dankje voor je reactie. Ja heb al meerdere zwangerschapstesten gedaan, negatief helaas. Zou ik zonder dat mn menstruatie komt zwanger kunnen worden? Groetjes
Hallo Nino. Ja zonder dat je weer menstruatie kan je zwanger worden. Het gaat namelijk om de eisprong. Groetjes Ineke.