Hallo ladies! Een tijdje terug heb ik een onderwep geplaatst over dat ik bang was dat ik zwanger zou zijn, ik was het niet maar toen eigenlijk best teleurgesteld. Nou hebben mijn vriend en ik besloten om de condooms te schrappen Nou ben ik onregelmatig ongesteld en kan er dus geen peil op trekken. Wat ik me afvraag is wanneer ik zou kunnen gaan testen. Mijn vriend en ik hebben in de week van 14 mei regelmatig geklust maar volgens mij heb ik mn ei toen allang gehad, dus kleine kans toch? Maar ik ben nog steeds niet ongesteld terwijl ik dat toch al wel allang had verwacht, maar ja onregelmatig he. Schiet niet op Stel dat in de week van 14 mei wel een zaadje een eitje heeft gevonden, wanneer zou ik dan kunnen testen? Ik heb wel vage klachten zoals veel afscheiding en een rare buikpijn onderin mn buik en geen zere borsten terwijl ik dat altijd wel heb als ik ongesteld moet worden maar mijn lichaam houd me vaker voor de gek dus ik besteed er maar niet teveel aandacht aan Maar stel ik word steeds niet ongesteld, wanneer zou ik het beste een test kunnen doen?
Je kan vanaf 14 dagen na je eisprong testen. Dus als je je ei op dag 16 had bijvoorbeeld kun je na dag 30 testen. Ben ook onregelmatig dus weet er alles van, je kan er aardig gefrustreerd van raken, niet wetende wanneer je ongi word of wanneer je overtijd bent. Temperatuur sinds deze maand. Maar daar ben ik ook nog niet echt wijs uit geworden. Volgende ronde (hopelijk niet nodig!) ga ik ovutesten gebruiken maar eigenlijk heeft dat ook niet zoveel zin want dan moet je het elke maand doen. Als je onregelmatig bent is je ei ook niet elke maand op dezelfde dag. Maar wil het toch een maandje proberen, zodat ik wel kan zien hoelang mijn luteale fase is etc. Succes! groetjes Nikkie
Maar ik weet niet eens wanneer ik m'n eisprong heb Dat is ook het probleem van zo onregelmatig ongesteld zijn, ik snap er niks van, haha. Voor jou ook spannend zeg! Wat een gedoe! Veel succes!
Tsja dan wordt het moeilijk. Ben je na het stoppen met de pil al wel eens ongesteld geweest? Je zegt wel ik ben onregelmatig, maar dat is na de pil neem ik aan? Dan zou ik pas na je langste cyclus tot nu toe gaan testen. Zie het verloop van mijn cyclussen onder mijn banner... Gelukkig heb ik nog niet boven de 40 dagen gezeten. De laatste maanden ging het wel redelijk. Zit nu weer op 33 dagen dus als ik morgen ongi word is het weer 33 dagen Weet zelf nog niet wanneer ik weer ga testen. Of morgen of na het weekend als het nog nodig is. Zou als ik jou was dan de volgende ronde gaan tempen. Als je temp op een gegeven moment stijgt heb je je eisprong gehad (meestal met 0,2 of 0,3 (zie ook bij temperatuurkaartjes voor een voorbeeld van de mijne). Maar ik weet het dus ook nog niet zeker. En anders doe je gewoon een testje.. Op hoeveel dagen zit je nu? Wanneer was je laatste menstruatie? groetjes
Ben nu een maand of 8 gestopt met de pil denk ik. En sinds die tijd ben ik een aantal keer regelmatig geweest en ineens onregelmatig, had met stress te maken denk ik Dat heeft toen heel erg lang geduurd, een dag of 60. Ik weet nu ook niet zo goed wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest, wel een hele tijd geleden. En ik ben maar heel kort aan de pil geweest, 1 pakje, 3 maanden dus. Ik vraag me af of het nu al zin heeft om te testen, ik heb echt geen idee. Misschien doe ik morgen wel eentje en als het negatief is en ik ben nog steeds niet ongesteld een week later weer ofzo.. En dat tempen, hoe doe je dat? Gewoon met een thermometer ofzo? Heb er nog nooit van gehoord. Succes morgen met testen! Spannend hoor! Ik ga voor je duimen!
Je doet het idd gewoon met een thermometer, ik doe het in mijn mond (onder de tong), oraal. Heel veel meiden doen het rectaal maar dat vind ik zo'n gedoe. Het is wel belangrijk om het elke dag ongeveer op hetzelfde tijdstip te doen en dan VOOR het opstaan. Je moet maar eens zien of het wat voor je is. Lastig als je helemaal niet weet wanneer je ongi was. Schrijf je dat nooit op ofzo? Je weet vast wel of het nog voor Koninginnedag was bijvoorbeeld of erna. Ik was bijvoorbeeld 23 april ongi en zit nu op 33 dagen. Ik zou het volgende keer even ergens noteren, het makkelijks in een agenda. Alleen maar wanneer dag 1 van je ongi is. Het lijkt mij toch wel dat je weet of het al weken of meer dan een maand is geleden wanneer je ongi was : Weet nog niet of ik morgen ga testen, als het dan negatief is is het zo'n zonde van de test en baal ik weer.
Ja stom he? Ik heb me vorige keer voorgenomen om het op te schrijven en ben het gewoon vergeten.. #-o En ik ben echt heel erg slecht in dat soort dingen onthouden, dat is echt een zwakke schakel van me Maar dat van koninginnedag is wel een goeie, ik ben sowieso voor die tijd ongesteld geweest, dus das al best een poos geleden Ik ga het in ieder geval opschrijven de volgende keer (als die tenminste komt ) Maar volgens mij heeft testen voor mij ook nog niet zoveel zin omdat ik pas in de week van 14 mei geklust heb zonder condoom, dan zou ik nu niet al positief kunnen testen toch? Je hebt gelijk dat het zonde is van de test als je negatief test, kan je misschien idd nog een paar dagen wachten. Wachten duurt lang he.
Hey hoi, nee dan zou je nog even moeten wachten tot in ieder geval de 28e. Dan kan je ergens volgende week wel testen voor de zekerheid. Succes! Ik lees het hier wel weer. groetjes
Pff, ben nog niet ongesteld 'Hang' er nou al zolang tegenaan. Hele tijd opvliegers en chagrijnig en moe en vandaag helemaal slap. Bah. en zere borsten sinds eergisteren. Allemaal symptomen die erop wijzen dat ik elk moment ongesteld kan worden maar maar niet wordt dus. Ik kan me absoluut niet voorstellen dat ik zwanger ben om dat ik volgens mij best ruim na mn ei geklust heb en wel vaker heel lang niet ongesteld ben geweest. Maar ik heb zoiets van laat maar komen, dan kan ik aan de volgende ronde beginnen! Raar vrouwenlichaam..
Je bent niet de enigste! Volgens mij was ovulatie ook op 14 mei. Het is nu dag 30 en heb kramp in m;n buik gehad. Durf nog geen test te doen. Soms kan ik wel eens na 32 dagen ongesteld worden. Hou je me op de hoogte hoe het met jou afgelopen is. Groetjes Jacquelientje
hoi maja, ik zou toch voor de zekerheid een testje doen. Misschien houd je jezelf voor de gek en dan geeft een test iets meer zekerheid. Ik had altijd als ik dacht dat ik misschien zwanger was dat ik testte en dan een uurtje later ongesteld werd, misschien dat de druk er dan af was? Via deze site kun je heel goedkoop testen bestellen. Die heb je met een dag of 2 in huis. Elders op dit forum staat wel iets over tempen en hoe het precies werkt en wat je meet. (volgens mij onder het kopje zwanger worden) Succes ermee, groetjes sanneke
Ook ik ben onregelmatig ongesteld en kan er dus ook geen peil op trekken! Mijn lichaam houd me vaak voor de gek, ook omdat we het graag willen denk ik. Ik ben nu 13 maanden geleden gestopt met de pil, maar ben nog steeds niet regelmatig ongesteld. Erg vervelend!
Hier hetzelfde, laaste ongi op 7 mei....vorige week wat bloed gehad en veel afscheiding daarna.. Wil heel graag een testje doen nu maar ben bang dat het nog veel te vroeg is. Heb ook al sinds het begin van de week buikpijn en een heel week gevoel in mn maag....
hallo dames. ik heb 7 mei een miskraam gehad, maar nu komt er uit mijn tepels melk/vocht. ik was 8,5 week zwanger. ben ik nu weer zwanger of zullen dit nog tekenen zijn van vorige zwangerschap? weet iemand dit? hoop zo op zwangerschap maar ja!
hallo dames! kan iemand mij helpen? ik ben 6 mei begonnen met mijn miskraam, 7 mei is helaas ons vruchtje uitgedreven, was toen 8,5 week zwanger. na een echo bleek ik helemaal "leeg"te zijn. maar sinds vandaag heb ik melk/vocht uit mijn tepel?! ben ik weer zwanger of zijn dit nog tekeken van de vorige zwangerschap? heeft iemand ervaring? kan helaas denk ikniet testen want hcg hormoon zit nog wel in het lichaam denk ik. groetjes gerda
Dat meen je niet! Wat super zeg! Heeel erg gefeliciteerd! Zo zie je maar.. Wat leuk! Ik heb besloten dat ik als ik woensdag nog niet ongesteld ben ga testen. Ik heb dit namelijk eerder meegemaakt dat ik echt 3 maanden ofzo niet ongesteld werd en toen ineens wel, dat ik er nog gewoon vanuit ga dat ik nu ook ongesteld word. Ik heb eigenlijk ook geen andere klachten dan anders voor mijn ongesteldheid. Plus dat we heel laat geklust hebben, ik denk ruim na mijn eisprong dus zwangerschap zit er echt niet in denk ik. Maar goed, ik test woensdag gewoon weer, denk dat voor die tijd de er al zijn! Geniet van je zwangerschap, jemig wat leuk zeg! Spannend hoor!
Eigenlijk heb ik geen idee, denk dat het nog met je hormonen te maken heeft wat nog in je lichaam zit. Wat rot voor je, een miskraam