Snap niet dat ik er nu pas achter kom.....datum geboortekaartje

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik was net het kraamboek, de ziekenhuispapieren en het geboortkaartje aan het lezen/bekijken en toen zag ik het........de geboorte tijd klopt niet.
    In plaats van 20.37u staat er 21.37u.

Vindt het jammer, maar geen ramp. Ik snap alleen niet waarom het me nu pas opvalt....en waarom ik er niemand over gehoord heb. En dan te bedenken dat ik ze pas 6weken na de bevalling verstuurd heb. Dus tijd zat om het 100x te laten controleren zou je zeggen :);)

Zal ik er toch nog 1 bestellen met de goede tijd zodat ik die voor me dochter bewaren?

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Oeh toch zonde. Heeft het bedrijf het per ongeluk fout gedaan of jullie per ongeluk fout doorgegeven? Kan je er 1 bestellen dan? (Weet niet of er een minimum is aan bestellen). Dan zou ik het wel doen. Toch fijn als ze zelf de goede tijd heeft.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Oh, is hier ook gebeurd. En kwam ik ook later pas achter. Maak me erniet druk om. Heb ook geen nieuw kaartje laten maken. Deze gewoon in het boek geplakt met de mededeling dat mama een dom foutje gemaakt heeft...

4. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dat zou ook nog kunnen! Ik heb hem opgeslagen dus kan het misschien op de site van de drukker terug vinden.
    Ik ga het meteen even uitzoeken.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Heb het uitgezocht, was echt mijn fout...oeps.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Zou er geen nieuwe voor bestellen.

En waarom je er niemand over heb gehoord?
    Heel simpel, de tijd boeit niemand.
    Datum, gewicht en naam zijn belangrijker voor een buitenstaander dan de tijd.

7. Melief

Melief Niet meer actief

Zou ook geen nieuwe bestellen hoor!

Volgens mij staat bij ons de tijd er niet eens op :)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Tijd weten ze ws ook niet eens. Mijn ouders heb ik het wel verteld maar verder na wat ik kan herinneren niemand die er naar gevraagd heeft. Idd boeit een ander niet zo denk ik.

De tijd kan je er ook op zetten natuurlijk.
    Ik ben alleen zo'n type dat wel graag een kaartje dat klopt voor mijn dochter zou willen hebben. :)

9. Mellie2010

4 jul 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is zonde maar de tijd is niet het belangrijkste toch.
    ik zou het rot hebben gevonden als de geboortedatum niet goed zou zijn.

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Daar heb je zeker een punt.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ach, ik zou me er niet druk om maken, kan gebeuren, denk dat zowat niemand daar op let. En later vertel je gewoon aan je kindje dat je gewoon een beetje vermoeid was na de bevalling en je het verkeerd hebt doorgegeven aan de drukker.

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mijn dochter staat de tijd verkeerd op de geboorteakte. 3.52 ipv 2.53.
    Helaas konden we dat niet meer laten herstellen.
    Nahja... jhet is niet anders maar wel jammer.

13. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ach, hier ook zoiets. We bestelden ze pas laat, kregen ze thuis, bleek dat de helft van het adres 'eraf gevallen' was. Dus ik gebeld, konden we uiteindelijk nieuwe kaartjes krijgen met het adres er wel helemaal op. Ik alles nog een keer gecheckt en uiteindelijk de kaartjes besteld, binnen gekregen en verstuurd.

Toen kreeg ik pas heel laat gefeliciteerd kaartjes binnen en heel veel met zo'n herstelsticker erop. Bekeken we de kaartjes, blijkt dat ik de postcode er niet goed opgezet heb. Gewoon een cijfer verkeerd...

Ach ja, tis niet anders :)

14. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Hier een Peter en Meter die het nu vlak voor de doop af laten weten, maar ze staan wel op het kaartje ;)

Gister dus nieuwe kaartjes besteld zodat mijn dochter later toch de goede kaartjes heeft zonder de naam van de Peter en Meter erop die het af laten weten nadat onze dochter 6,5 maanden oud is ;)

Nu heeft ze dadelijk toch kaartjes waarop het kloppend staat ipv dat ze later vraagt " mam, zijn ... en .... mijn Peter en Meter, of hoe zit het nu" :(

Als je ze online hebt besteld bij bijv kaartje2go dan betaal je voor 10 kaartjes maar iets van €20 ofzo..

15. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Op mijn eigen geboortekaartje staat mijn achternaam verkeerd geschreven, maar het is maar 1 letter dat je het bijna niet ziet of het automatisch goed leest.

Als ze bij onze jongste een uur later hadden gedrukt, was hij op en onbestaande tijd geboren; 24.55uur :D
    Of een dag later, dan had ik wel een kaatje opnieuw laten drukken voor in het boek.

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou geen nieuw kaartje bestellen. Simpelweg omdat het niks uit maakt. Ik zou hem in een plakboek plakken en er een leuke tekst bij zetten dat jullie het verkeerd hebben doorgegeven bij de drukker. Dit is iets wat toen gebeurt is en ik snap echt niet dat je zoiets ongedaan wil maken. Er zitten totaal geen gevolgen aan als je het zo laat staan, dus zie het als iets waar jullie later om zullen lachen. Het zijn vaak juist de dingen waar je later over praat en wat jouw kind zal bijblijven en dan niet in de negatieve zin.

17. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Bij ons heeft het ziekenhuis haar gewicht verkeerd genoteerd: 3460 ipv 3640. Staat ook verkeerd op ons kaartje. Kwamen er pas na een paar dagen achter bij de wegingen dat ze het gewicht verkeerd genoteerd hadden. Ach...leuk verhaal voor later, aangezien we thuis wel tien keer gewogen hebben en ons afvroegen hoe ze binnen twee dagen zo aan kon komen haha.

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hihi bij mijn geboortekaartje staan zaterdag 3augustus 1975, maaaar ik ben snachts geboren om 0334...zondagochtend..mijn vader had zich dus vergist,..dus elk geboortekaartje is t doorgekrast en heeft mijn moeder de goede dag erbij gezet haha

19. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Dat is dus ook precies wat ik bedoel met het "later kun je erom lachen". Ik heb wel eens het idee dat iedereen probeert zo "perfect" mogelijk te zijn en zodra we een fout maken dat meteen moeten gaan camoufleren. Waarom zouden we dat doen, het is toch helemaal geen ramp. Je kind gaat het jou later echt niet kwalijk nemen hoor.

20. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Snap dat je het jammer vind, maar ik zou het ook wel grappig vinden later, inderdaad met een opmerking ertussen die de boel 'corrigeert'. zo van "post zwangerschap dementie was best lastig, anders had ik de tijd wel goed doorgegeven aan de drukker" :p (maar ik ben misschien ook een beetje gek, hihi. :p )

Liefs,

Deel Deze Pagina