zo voordat ik heel sjagie word, typ ik t hier wel even weg! Ik had schoenen bij een webshop besteld, camel kleurige sneakers. Eergister kwamen ze binnen, ik helemaal blij, maak de doos open, zitten er groene schoenen in. Nouja oke, foutje, kan gebeuren. Ik de webshop gebeld, uitgelegd wat er fout gegaan is, groene schoenen ipv de camel kleur.. de mevrouw aan de lijn sprak bijna geen nederlands (wat ik best vervelend vond) maar goed, ze begreep het, en zou zorgen dat deze schoenen werden opgehaald en de goede opgestuurd zouden worden. De bel ging net, JEEJ! mijn schoenen! nou de groene schoenen ingeleverd en de nieuwe aangepakt. Maak net de doos open... groene!! schoenen!! gewoon weer de verkeerde... dat er een keer een foutje word gemaakt prima.. maar gewoon 2x dezelfde fout vind ik niet kunnen. Dus net weer met de webshop aan de lijn gehangen, deze keer een man die geen nederlands sprak en ik hem dus ook bijna niet kon verstaan. Maar hij ging het oplossen... maandag worden de groene schoenen opgehaald en de camel kleur geleverd.. nou ben benieuwd hoor. Ben heel aardig en begripvol gebleven, maar als t maandag weer niet goed is krijgen ze wat mindere begripvolle DA aan de lijn hoor.. zooooooooooooo das eruit!! bedankt voor t lezen van mijn klaagzang! t lucht op!
Dat is zeker verschrikkelijk irritant! Ik duim voor je dat je niet een 3e paar groene schoenen krijgt!
Oh wat irritant!! 1x kan gebeuren maar een 2e of zelfs 3e keer... Misschien, hoogst waarschijnlijk heb je maandag de goede in huis. Dat hoop ik in ieder geval voor je!
ja idd haha... ben benieuwd maandag, denk dat ik degene die bezorgd even laat wachten tot ik t open heb gemaakt.. als t weer verkeerd is mag die t meteen weer meenemen
Misschien een stille hint dat groene schoenen beter staan? Grapje!!!! Erg vervelend... Welke taal spreken ze dan wel aan de telefoon?
Waarom doet een webshop amper-nederlands-sprekende mensen aan de telefoon...? Welke webshop is dat dan? Ik ben absoluut niet discriminerend maar als ik een webshop zou hebben zouden de mensen die de telefoon beantwoorden toch minstens vloeiend Nederlands moeten spreken. Kan me echt voorstellen dat je hier razend van word, ik zou het ook echt niet kunnen waarderen. Had ze mooi terug gestuurd en was naar de winkel gegaan haha heb het geduld er ook niet voor denk ik
Wat is de moedertaal of voertaal dan? Misschien kun je het daarin uitleggen? Engels, Frans, Duits ...?
Was dat toevallig bij Zalando? Ik heb het ook gehad tot 2 keer toe een verkeerd model schoenen geleverd. Ze hebben me geadviseerd om niet voor de 3e keer te bestellen omdat het waarschijnlijk niet goed in het systeem staat.... fijn... Ik hoop dat je maandag de juiste schoenen krijgt!
ik kan engels en nederlands.. maar ik vind gewoon dat als ik of iemand anders een klacht oid heeft je iemand aan de lijn moet krijgen die je ook daadwerkelijk snapt. En je op een fatsoenlijke wijze te woord kan staan, zonder dat ik erg vaak moet zeggen sorry kunt u dat herhalen.. omdat ik ze gewoonweg niet kan verstaan. en nee het was niet zalando... Ik weet niet of het wel zo netjes is van mij als ik de webshop noem hier, als t gewoon netjes opgelost kan worden, hebben hun dalijk ook geen slechte naam.. even maandag afwachten hahaha..
Klinkt als Bon P.rix klantenservice, verstond ze ook heel slecht. Ik heb op Klacht melden? De grootste klachtensite van NL - Klacht.nl KLACHT.nl een klacht ingediend, toen werd het snel verholpen. Edit: de reclame komt automatisch met de link, niet mijn schuld
Ja dat vind ik ook Tenzij het een buitenlandse/internationale webshop betreft? Daarom vroeg ik het...
Als het nu maandag weer verkeerd is, zou ik toch naar de chef vragen, hebben ze niet begrepen dat je juist de groene schoen wilt en de carmel geleverd hebt gekregen ?? Met een goed nederlands sprekend en verstaanbare persoon maar hoop Voor je 3 x is scheepsrecht
ik denk niet (zoals ze wel gezegd hebben) dat ze maandag komen.. want tegenwoordig leveren ze niet meer op maandag....
SERIEUS HE! net de nieuwe levering gehad van mijn schoenen... 1x raden.......GROEN! ik ga BONPRIX even een mooie klachtenmail sturen!