hallo dames ik zit nu 1 dag na nod en tja testjes van sensitest bleven op van die tuurstreepjes een indicator gehaald en er stond niet zwanger ag ja dan maar niet volgende ronde en op ongi wachten nu zo nieuwschierig als ik ben de test opengemaakt ik weet dat de niet zwanget en zwanger gewoon de streepjes kan zien maar hoe zit dat dan met de indicator jaja dus gesloopt zitten er 2 strips in 1 met 2 streepjes en 1 met 1 iets lichtere streep dus totaal 3 2testen in 1 test waarom.? of stel ik een domme vraag
je moet absoluut niet naar die streepjes kijken.. die verschijnen namelijk altijd..!! daarom moeten ze ook digitaal afgelezen worden..
dat snap ik! ik vraag me alleen af waarom er 3 streepjes komenEn niet gewoon 2 bij alle testen de werkeing ervan? snap je
de strip met 2 streepjes geeft aan zwanger niet zwanger.. en de strip met 1 streep geeft aan hoeveel weken
weet je wat het vreemde is mijne stonden ook 3 strepen zal staks een foto plaatsen (ik wil er niet mee beweren dat ik zwanger ben!)
nee ik snap dat je dat niet wilt beweren.. heb de mijne ook een keer uit elkaar gehaald en had toen ook 3 strepen.. had er nog 1 van mijn zwangerschap en heb deze ook uit elkaar gehaald.. daar waren alle 3 de strepen toen veel duidelijker op..
strip 1 meet of er überhaupt HCG in je lichaam zit en de 2e strip meet het aantal weken ( 1-2, 2-3, 3+) dit is de mijne met 5,0 weken zwangerschap en 3+
nee andersom de strip met 2 streepjes geeft aan hoeveel weken en de strip met 1 streep geeft aan zwanger/niet zwanger de strip met 2 streepjes geeft als het 2e streepje licht is 1-2 aan middel donker 2-3 en knal 3+
vind het wel raar dat ze bij jou een streepje geven mocht je niet zwanger zijn je zou eigelijk verwachten dat als er geen HCG in de urine zit er geen streep op zou moeten komen
idd dat was ook wel een beetje mijn doel als ik geen hcg zou hebben en niet zwanger zou zijn zou die streep er toch niet moeten staan? zou die toch wit moeten blijven
@daantje: ohh ahhaa heb ze even door elkaar gehaald.. maar ik had ook toen ik niet zwanger was duidelijk alle 3 de streepjes..
Ik had ook zo'n test toen ik hem niet uit elkaar gesloopt had. Maar was niet zwanger. Die test heeft altijd 3 strepen ook als je niet zwanger bent.
Misschien keer testen et kruidvat testen?? Ik had met sensitesten in begin ook altijd hele lichte streepjes, was toch zwanger. Succes!
Die streepjes meten het LH-gehalte dames het LH-gehalte in hoge dosis of pike geeft het hcg gehalte aan. Maw.als je LH-test op idem piek staat als wanneer een hcg-test positief zou kleuren. Hoop dat ik duidelijk ben ,als er iets is vraag gerust!