snap niks meer van mijn temp..help

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door xxxbeebiexxx, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    hallo
    ik snap er echt niks meer van.. gistere weet ik 100% zeker dat ik me eisprong gehad heb, ik had ontzettend pijn in me rechterzei onderin me buik bij me lies, als ik er op drukte deed het echt onwijs zeer, en wist niet goed hoe ik moest zitte,
    nu dacht ik dus dat me temp echt een stuk hoger zou zijn geweest vanmorgen, maar was het zelfde als 2 dagen terug ( kijk mijn kaartje ) dus ik vanmorge tempe, toen was die 36,6, dus ik denk nog ff keer proberen want mischien niet helemaal goed gegaan, toen was die 36,5 dus ja daarna meteen weer gdaan toen was die 36,7 snap iemand dit?

2. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    hetzelfde bij mij, het kan soms een viertal dagen duren voor mijn temp stijgt. Maar eens opgezocht en blijken niet de enigste te zijn. Ook een topic over geplaatst, en een goede tip blijkt te zijn om naar je luteale fase te kijken; Als die lang genoeg is, zou je moeten goedzitten.

3. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    hetzelfde bij mij, het kan soms een viertal dagen duren voor mijn temp stijgt. Maar eens opgezocht en blijken niet de enigste te zijn. Ook een topic over geplaatst, en een goede tip blijkt te zijn om naar je luteale fase te kijken; Als die lang genoeg is, zou je moeten goedzitten.

4. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    oke dus dat komt wel vaker voor dat je temp pas een paar dagen later stijgt.
    want ik weet echt zoo zeker dat ik gistere me ei had, en afgelopen week had ik wel maar daagjes aan de linkerkant wat steekjes warvan ik dacht dat zou wel eens me ei knnen zijn, maar gistere avond was dat echt zeker, maar dan aan de rechterkant, deed echt pijn,.. hoop niet dat dat elke keer zo is, maarja zo kan ik wel precies wete wanneer ik me ei heb.

Deel Deze Pagina