Hey ladies, vanmorgen nam ik men temp en 35,3, ik dacht huh? zo laag? normaal heb ik 35,6 / 35,7, maar de laatste 4 dagen steeds rond 36,00. Dus ik temp onmiddellijk terug: 35,1 en dan temp ik nog eens direct omdat ik echt dacht dat er iets mis was met de thermometer: 35,7! Wat moet ik hier nu van denken? liefs
Dat het tijd wordt voor een nieuwe thermometer Ik denk dat er iets mis is met je thermometer als hij zulke verschillende tempen aangeeft. Het kan eens een keer 0,1 verschillen, maar zoveel niet. Dus ik zou een nieuwe kopen als ik jou was. Als je nu tussendoor druk gedaan hebt, dan zou het denk ik wel kunnen, maar als je gelijk achter elkaar getempt hebt, dan klopt er iets niet.
als je nog aan het begin van je cyclus zit zou ik gewoon het gemiddelde aanhouden of evt die dag overslaan. Als je al verder in je cyclus zit....tjah...dan is het wel heel balen, maar afwachten wat je temp dan morgen doet...als je inmiddels al een nieuwe thermometer hebt ....
Ik heb dit ook weleens en heb 2 thermometers en met geen van beide is iets mis.. Weet ook niet hoe het kan, maar heel soms dan veranderd het in 1x heel erg.. Heb het in al die maanden misschien 2x meegemaakt. Gewoon je 1e temp aanhouden, de rest opschrijven (als je het ook op papier bijhoudt). En dan morgen maar weer kijken.
ik had dat vanmorgen dus ook,heel veel verschil eerst laag dan weer hoger dan weer lager dan weer hoger ik dacht huh wat is nou de goede temperatuur dus heb ik maar de eerste aangehouden echt raar, lijkt mij niet da het aan mijn temp meter ligt is pas nieuw :S