ik heb een miskraam gehad in de week van 8 augustus. ben ongesteld geworden op tien september hele dagen weinig bloedverlies maar wel 7 dagen. daarna niets toen op 2 oktober klein bloedpropje dacht dat is veel te vroeg voor nieuwe ongi maar op 4 okt. begon het dan heel licht niet veel maar wel zo dat maandverbandje nodig was tot op zondag nacht 8 okt. beetje heviger dan al die dagen ervoor verder zo ongeveer middelmatig en woensdag 11 heel heftig met stukjes net als toen bij mijn spiraaltje dat was altijd heel heftig paar dagen. vandaag ziet het er redelijk middelmatig uit. ik vraag me af waneer nu mijn echte menstruatie is ingezet. ( duurt nu al zo n 8 dagen dit is dag negen en of die van vorige maand niet iets nog met de miskraam te maken had.vanaf waneer moet ik nu tellen voor mijn eisprong ben wel aan het tempereaturen o ja ik was na spriraaltje in mei eruit gelijk zwanger. maar miskraam. en vorige maand geen verhoogde temperatuur volgens mijn. heeft iemand advies voor deze ronde.
Jeetje meid, moeilijk te zeggen hoor. als ik jou was, zou ik gewoon door blijven tempen tot ik een eisprong zie en dan kijken of ongeveer 14 dagen daarna een ongi op gang komt. ik zou om het mezelf makkelijk te maken, zo doen. in dat geval kan ik gewoon weer vanaf dag één ongi een cyclus tellen. maar of dit de juiste weg is? kun je de vraag niet stellen aan een VK? die hebben ongetwijfeld meer verstand van dit soort dingen. succes ermee... en laat even weten wanneer je weer een eisprong hebt gehad...dan tel ik met je mee naar een nieuwe cyclus. Aoife
als ik me eisprong al weet dan laat ik het je weten ben nu vanmorgen nog steeds normaal ongesteld niet te weinig en niet te hevig wel kleine stukjes stolsel van paar milimeter . ik wacht het nog maar paar dagen af . en anders maar even dokter of zo.ander halve week ongi vind ik wel erg lang duren.bedankt voor de reactie alvast.