Hallo, Afgelopen zondag/maandag nacht is mijn ei geweest, ging met ontzettende pijnlijke buik naar bed, en in de ochtend van maandag was het weer weg. uiteraard goed aan de klus geweest de dagen ervoor, en nog tot dinsdagavond. gister en vandaag heb ik echter nog steeds afscheiding in mijn onderbroek, niet van dat dikke draderige, maar het zit er wel. Is dit nu een ei wat niet bevrucht is, of kan ik daar nog niets over zeggen? Had namelijk echt het idee dat we op de juiste dagen hebben geklust, maar nu ga ik toch weer twijfelen! hebben jullie dit ook gehad, en toch zwanger?
je moet je eitjes ook niet klutsen hihihi je moet ze laten bevruchten maar ik heb zelf ook altijd afscheiding na m,n eisprong... en je kan er nog niks over zeggen of het ei wel of niet bevrcuht is meid.. enige wat je helaas kan doen is afwachten
ha ha, dat klutsen vond ik wel een mooie woordspeling afwachten duurt zo lang he, zeker als je iets graag wilt. dan ga je overal op letten. maar heb echt het gevoel dat het wel op de juiste timing was, we zullen volgende week wel zien